امام جمعه اسلام‌آبادغرب:

ترک فعل سازمان‌های مدعی حقوق بشر در مقابل جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی قابل توجیه نیست

کد خبر: 310312
|
15:26 - 1402/08/26
نسخه چاپی
ترک فعل سازمان‌های مدعی حقوق بشر در مقابل جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی قابل توجیه نیست
امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: ترک فعل نهادهای بین‌المللی و سازمان‌های مدعی حقوق بشر در مقابل جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت‌الاسلام روح‌الله زمانی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر شهیدان مرصاد با توصیه خود و مومنین و مومنات به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: با وجود این همه آثار، برکات و دستاوردهای امام راحل و علمای بزرگواری همچون علامه طباطبایی نمی‌شود گفت ایشان در بین ما نیستند بلکه  با آثار ارزشمند خود به تعبیر اهل بیت(ع) در بین مردم زنده و جاوید هستند. 

وی با اشاره به مسئله فلسطین و کشتار زنان و کودکان مظلوم غزه به‌دست رژیم منحوس صهیونیستی، گفت: در دنیا شاهد یک برخورد دوگانه با کشورهای مظلوم مسلمان و دیگر کشورها هستیم. 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب تصریح کرد: ترک فعل نهادهای بین‌المللی و سازمان‌های مدعی حقوق بشر در مقابل جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی به هیچ وجه قابل توجیه نیست و مردم دنیا بار این ترک فعل دولت‌ها با حضور مستمر مردم جهان در تمامی کشورهای اروپایی و آمریکایی به دوش کشیدند. 

وی افزود: وضعیت کنونی محور مقاومت با گذشت بیش از ۴۰ روز از گذشت طوفان الاقصی و نسل‌کشی رژیم اشغالگر صهیونیستی، حاکی از آن است که آمار کشته‌شدگان غزه به آمار کشته‌های بمباران اتمی هیروشیما نزدیک می‌شود گرچه از ابعاد مختلف این‌ دو با هم متفاوت هستند.

امام جمعه اسلام‌آبادغرب خاطرنشان کرد: آن‌ها در یک نصف روز تسلیم شدند و راه سازش را برگزیدند و امروز کشوری مثل ژاپن از حق داشتن ارتش محروم است که به دلیل تسلیم شدن در آن جنگ است. 

حجت‌الاسلام زمانی موسوی بیان داشت: علی‌رغم کشتار وحشیانه غیرنظامیان بی‌دفاع و مردم مظلوم غزه بدست رژیم صهیونیستی، هیچ دستاورد سیاسی و نظامی برای این رژیم قابل ذکر نیست اما با وجود تظاهرات کشورها و ملت‌های مختلف جهان افکار عمومی دنیا در حال موضع‌گیری علیه این رژیم هستند و برخی از ستارگان ورزشی و هنری غیرمسلمان بخاطر حس نوع‌دوستی علیه رژیم صهیونیستی در حال موضع‌گیری هستند.

وی افزود: تلفات بسیار زیادی در حوزه نظامی و تجهیزاتی به رژیم صهیونیستی وارد شده و در حوزه اقتصادی نیز میزان خسارت روزانه بیش از ۲۶۰ میلیون دلار برآورد شده است همچنین بسیاری از سرمایه‌گذاران جهان از این کشور فرار کرده‌اند و دستگاه‌های اطلاتی نیز در عملیات الاقصی شکست سنگینی خوردند. 

حجت‌الاسلام موسوی گفت: حمله نظامی رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفاء یک سرشکستگی و یک افتضاح اطلاعاتی برای این رژیم است که به بهانه حضور نظامیان به این بیمارستان حمله کرد و مجروحان و کادر بیمارستان را به شهادت رساند. 

خطیب جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: رژیم صهیونیستی که در این مدت دستاوردی نداشته به‌دنبال انجام یک تبلیغات رسانه‌ای بزرگ است تا با حرکت به سمت مرکز غزه با سرو صدای رسانه‌ای در جهان ژست پیروزی به خود بگیرد و ادعای تصرف غزه را کند که با وجود این نیز نخواهد توانست صدای مقاومت را خاموش کند. 

وی عنوان کرد: ان‌شاءالله همه ما مسلمانان و مردم شهیدپرور شهرستان همزمان با مردم سراسر کشور و جهان به مناسبت روزجهانی کودک برای حمایت از مردم مظلوم و کودکان غزه حرکت خواهیم کرد که البته این حرکات رسانه‌ای اثر دارد پس همه اقشار با مشت‌های گره کرده در این راهپیمایی‌ها بر ضد رژیم منحوس صهیونیستی شرکت خواهیم کرد. 

حجت‌الاسلام زمانی موسوی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با روند تأیید صلاحیت داوطلبان مجلس، شورای محترم نگهبان با حساسیت کامل و با بی‌طرفی به صلاحیت عزیزان رسیدگی کند تا مردم هم بتوانند با رای خود یک کاندید اصلح را به مجلس روانه کنند. 

وی ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به مردم شریف و به ویژه قشر زحمت‌کش پرستاران تبریک گفت و از خدای متعال شفاعت بی‌بی دوعالم را برای ملت ایران خواستار شد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد