معاون فرماندار اسلام آبادغرب:

کارکنان ایثارگر امیدآفرینان ادارات هستند

کد خبر: 310306
|
07:20 - 1402/08/25
نسخه چاپی
کارکنان ایثارگر امیدآفرینان ادارات هستند
معاون فرماندار اسلام آبادغرب گفت: خانواده معظم شاهد و ایثارگر چشم و چراغ انقلاب هستند و در هر دستگاه و نهادی باشند موجب امید و معنویت آن اداره خواهند بود.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  جلسه هم‌اندیشی با ایثارگران شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب امروز در محل سالن جلسات این شبکه برگزار شد. 

مهرداد مرادی مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در امور ایثارگران در این مراسم ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه، اظهار داشت: حمایت خودمان را از مردم مظلوم غزه اعلام می‌کنیم و فلسطین را باید نقطه اتحاد شیعه و تمام اقشار جامعه برای جامعه اسلامی دانست. 

وی در ادامه به تشریح جایگاه مدیریت شاهد و امور ایثارگران در تمام سطوح مدیریتی پرداخت و جایگاه اخلاق را در این شبکه از نقاط عطف و تاثیر گذار برشمرد. 

جابری، معاون فرماندار اسلام آبادغرب در این جلسه اظهار داشت: خانواده معظم شاهد و ایثارگر چشم و چراغ انقلاب هستند و در هر دستگاه و نهادی باشند موجب امید و معنویت آن اداره خواهند بود. 

وی افزود: شهدا جان عزیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به فرمان امامین انقلاب لبیک گفتند و در راه اعتقادات و آرمان مقدس خود به شهات رسیدند و خانواده معظم شهدا نیز در ادامه راه مقدس ایشان تلاش می‌کنند و با صبر و استقامت خود بزرگترین الگو برای ملت عزیز ایران اسلامی هستند. 

در ادامه به برسی مشکلات و انتقادات خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب پرداخته شد. 

در خاتمه این آئین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مورد تکریم و تقدیر قرار گرفتند.

 

 

کارکنان ایثارگر امیدآفرینان ادارات هستند
کارکنان ایثارگر امیدآفرینان ادارات هستند
کارکنان ایثارگر امیدآفرینان ادارات هستند

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها