امام جمعه موقت اسلام آبادغرب مطرح کرد:

با فتح لانه جاسوسی استکبار و استعمار در ایران ریشه‌کن شد

کد خبر: 310285
|
16:02 - 1402/08/12
نسخه چاپی
با فتح لانه جاسوسی استکبار و استعمار در ایران ریشه‌کن شد
امام‌جمعه موقت اسلام‌آبادغرب گفت: در روز 13 آبان با فتح لانه جاسوسی استکبار و استعمار در ایران ریشه‌کن شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت‌الاسلام رحمان آدینه‌وند امام‌جمعه موقت اسلام آبادغرب با اشاره به فرا رسیدن سالروز استکبارستیزی اظهار داشت: 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان می باشد که زمانی این اتفاق رخ داد رهبر انقلاب از این رخداد حمایت کرد و این واقعه را بزرگ‌تر از سرنگونی رژیم پهلوی دانست و از آن بعنوان انقلاب دوم یاد کرد.

 

وی افزود: امام خمینی(ره) در آن روز به آمریکا لقب شیطان بزرگ داد و در آن روز 13 آبان با فتح لانه جاسوسی استکبار و استعمار در ایران ریشه‌کن شد.

 

حجت الاسلام آدینه‌وند گفت: دخالت‌های بیجای آمریکا در ایران موجب شد که دانشجویان مومن و دوستدار اسلام دست به این اقدام عظیم بزنند و این باعث افتخار ماست.

 

وی با گرامی‌داشت شهدای روز دانش آموزعنوان کرد: در آن روز 56 دانش آموز شهید و صدها نفر زخمی شدند که جای بزرگداشت دارد چرا که این انقلاب متعلق به همه اقشار و آحاد ملت ایران است و خون‌های بسیاری برای به بار نشستن نهال انقلاب ریخته شده است.

 

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب بیان داشت: 14 آبان روز فرهنگ عمومی است و مقام رهبری می‌فرمایند؛ 1400 سال است که آداب و رسوم ما آمیخته با اسلام عزیز است.

 

وی افزود: فرهنگ چیز مبهمی نیست و همین آداب و رفتار ما در خانواده، محله و محل کار فرهنگ ماست که با آن زندگی می‌کنیم و اگر ما بخواهیم توسعه اقتصادی را در جامعه راه بیندازیم نیاز به توسعه فرهنگی داریم.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: فرهنگ می‌تواند یک ملت را در جهان عزیز، فناور و با اقتدار جلوه دهد و این اهمیت فرهنگ است که مسئولین فرهنگی باید فرهنگ را آمیخته با رضایت الهی تقویت کنند تا موجب آبرو برای منطقه شود.

 

وی با اشاره به 18 آبان روز کیفیت، عنوان کرد: آموزش نیروی انسانی و تولید با کیفیت، خدمات با کیفیت هم اقتصاد را گسترش می دهد و هم رضایت عمومی را به وجود می‌آورد.

 

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب بیان داشت: به کوری چشم دشمنان مردم مظلوم غزه و فلسطین در حال مقاومت هستند و کسانی که صف خود را از دیگران جدا کردند و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام حمایت کردند سربلند هستند.

 

وی افزود: عملکرد: وزیر امور خارجه ایران در حوادث اخیر موجب آرامش و افتخار ملت ایران شده است، تماس‌ها و سفرهای متعدد به کشورهای مختلف، زبان قاطع، شفاف و بدون لکنت در بیان مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، نماد روشن همبستگی میدان و دیپلماسی است.

 

حجت الاسلام آدینه‌وند خاطرنشان کرد: کسانی که می‌گفتند اگر فتیله میدان را پایین بکشند دیپلماسی موفق‌تر است، کجا هستند؟! بیایند و ببینند که دلاورانی که در عرصه میدان و دیپلماسی بطور هماهنگ دارند کار می‌کنند و عزت آفریدند.

وی اذعان کرد: تا میدان قوی نباشد، دیپلماسی نمی‌تواند موجب عزت ایران و اسلام شود و امروز اگر همسایگان ما آرامش دارند بخاطر اقتدار جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: مردم شریف ایران در کنار ملت مظلوم فلسطین هستند و ایستاده‌اند و انشاءالله پیروزی نزدیک است.

 

وی در ابتدای خطبه دوم با دعوت همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و سفارش به دستورات الهی افزود: کسی که خدا را بشناسد مراقب اعمال و رفتارش خواهد بود و مراقب حق الناس خواهد بود اما کسی که دنیا را بشناسد و شیفته دنیا شود از معنویات دور می‌افتد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد