با حضور خانواده‌های معظم شهدا و شخصیت های لشکری و کشوری برگزار شد:

یادواره شهید سرلشکر رضا نژادرضایی در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 310284
|
14:58 - 1402/08/11
نسخه چاپی
یادواره شهید سرلشکر رضا نژادرضایی در اسلام آبادغرب+تصاویر
اولین یادواره خلبان شهید سرلشکر رضا نژادرضایی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و شخصیت های لشکری و کشوری در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، نخستین یادواره خلبان شهید سرلشکر رضا نژادرضایی از خلبانان هوانیروز استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور خانواده‌های معظم شهدا،  سرداران، امرا، فرماندهان نظامی ارتش، سپاه و انتظامی، شخصیت های لشکری و کشوری، مسئولین و مردم شهیدپرورشهرستان به همت پايگاه هوانيروز کرمانشاه و تيپ 181 زرهی ارتش در تالار فرهنگیان اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به مدعوین و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، بر تبیین فلسفه جهاد و شهادت برای نسل جوان تأکید نمود.

 

امیر سرتیپ دوم خلبان رحیم عینی فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه در این مراسم ضمن گرامی‌داشت رشادت همرزمان شهیدش در هوانیروز به تشریح گزارشی از اقدامات و خدمات هوانیروز در دوران دفاع مقدس و بحران‌هایی نظیر سیل، زلزله سال 96 در سرپل ذهاب پرداخت.

 

وی افزود: شهید سرلشکررضا نژادرضایی یکی از خلبانان برجسته، شجاع و باتقوای هوانیروز بود که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در قائله کردستان و پاوه و با شروع جنگ تحمیلی به‌منطقه شتافت و با همرزمانش در مقابل رژیم صدام و بعثیان مقابله کردند و در چهارم آبان‌ماه بالگرد کبری این شهید مورد اصابت گلوله قرار گرفت  و به درجه رفیع شهادت نائل  آمد.

 

حجت الاسلام عبدالهی مدیریت عقیدتی سیاسی آجا در غرب کشور و حجت الاسلام  شمس‌الله جلیلیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تبیین مقام والای شهدا برا اساس آیات و روایات دینی ، یاد شهدای مظلوم غزه را گرامی داشتند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم نمودند.

 

در این آیین معنوی ذاکرین اهل بیت به روضه خوانی و ذکر مصیبت پرداختند، پخش کلیپ و دکلمه خوانی نوه شهید والامقام و تجلیل از همسر خلبان شهید سرلشکر رضا نژادرضایی  و دیگر خانواده معظم شهدا از دیگربرنامه های معنوی این مراسم بود.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد