مدیرکل آموزش و پروزش استان کرمانشاه:

کودک کشی نشانه استیصال رژیم صهیونیستی است/معلمین دنیای بدون اسرائیل را برای دانش آموزان ترسیم نمایند

کد خبر: 310283
|
16:33 - 1402/08/10
نسخه چاپی
کودک کشی نشانه استیصال رژیم صهیونیستی است/معلمین دنیای بدون اسرائیل را برای دانش آموزان ترسیم نمایند
مدیرکل آموزش و پروزش استان کرمانشاه گفت: کودک کشی نشانه استیصال رژیم صهیونیستی است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سلمان محمدی در آیین یادواره شهدای فرهنگی شهرستان  اسلام آبادغرب و شهید شاخص بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه با گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز اظهار داشت: رخدادهای ماه «آبان» این ماه را در تاریخ ملی ایران جاودانه کرد؛ هشتم آبان سالروز شهادت شهید حسین فهمیده است که به همین مناسبت این روز را روز و هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری کرده‌اند.

وی افزود: امثال شهید فهمیده با نثار جان خود درخت انقلاب اسلامی را بارور کرده‌اند و الحمدلله امروز روح شهید فهمیده در بیش از 14 میلیون دانش آموز تکثیر شده و هر دانش آموز در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران یک شهید فهمیده است.

 

مدیرکل آموزش و پروزش استان کرمانشاه با اشاره به مناسبت سیزدهم آبان ماه عنوان کرد: در 13 آبان سه حادثه تاریخی مهم رخ داد که اولی در 13 آبان 1343 بخاطر موضع‌گیری حضرت امام خمینی(ره) در اعتراض به تصویب کاپیتولاسیون توسط رژیم شاهنشاهی پهلوی به ترکیه تبعید شدند که این دوری از وطن 14 سال طول کشید و حادثه دوم در 13 آبان 1357 که انقلاب در روزهای حساس به پیروزی خود نزدیک می‌شد، دانشجویان دردانشگاه تهران تجمع کردند و دانش آموزان هم به جمع آنها پیوستند که چندین دانش آموزان با گلوله مستقیم دژخیمان شاهنشاهی به شهادت رسیدند.

 

وی افزود:حادثه دیگر که در 13 آبان 1358 رخ داد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) بود که آنها به خوبی متوجه شدند مرکز فرماندهی و اتاق فکر دشمن برای متوقف کردن انقلاب در این لانه جاسوسی فعالیت می‌کند و اسنادی بدست آمد که بعدها حضرت امام خمینی(ره) از این اقدام بعنوان انقلاب دوم یاد کردند.

 

 

معلمین دنیای بدون اسرائیل را برای دانش آموزان ترسیم نمایند

سلمان محمدی با اشاره به حوادث اخیر فلسطین و غزه، گفت: این حمله وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل به مردم مظلوم فلسطین دو روی سکه دارد که یکی جنایت وحشیانه این رژیم غاصب در حق مردم مظلوم غزه است که به زعم خودشان قدرت‌شان را به رخ می‌کشند و روی دوم سکه برای ما نوید بخش این است که رژیم به آخر خط رسیده است چرا که کشتار وحشیانه زنان و کودکان نشانه قدرت نیست بلکه کودک‌کشی نشانه استیصال رژیم صهیونیستی است.

 

وی خطاب به دانش آموزان گفت: وعده صادق امامین انقلاب را مرور کنید؛ حضرت امام(ره) فرمودند؛ صدای شکسته شدن استخوان‌های کمونیست را می‌شنوم و همه دیدند که این وعده محقق شد و مقام معظم رهبری نیز فرمودند؛ اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و همچنین فرمودند این اقدامات وحشیانه آنها افول اسرائیل را نزدیکتر می‌کند.

 

مدیرکل آموزش و پروزش استان کرمانشاه از معلمین خواست دنیای بدون اسرائیل را برای دانش آموزان ترسیم نمایند تا بدانند دنیای بدون اسرائیل دنیایی با آرامش و در صلح و صفاست و این وظیفه ماست و ما نباید دچار روزمرگی شویم و هر روز همبستگی‌مان با ملت مظلوم فلسطین بیشتر شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب در چله دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری وضعیت قبل از انقلاب و بعد از انقلاب را تشریح می‌کند و افق و چشم‌انداز به آینده را ترسیم می‌کند و این بیانیه آنقدر مهم بوده که اندیشکده‌های آمریکایی آن را واکاوی نمودند تا بدانند که با پیام رهبری ایران چه تغییراتی در آینده جهان رخ خواهد داد.

 

دکتر محمدی در بخش پایانی سخنان خود گفت: بهترین یاد شهدا به فرموده مقام معظم رهبری دریافت پیام شهدا و عمل کردن به پیام شهداست.

وی بیان داشت: پیام اصلی شهدا به ما ایستادگی در برابر ظالم  و ایستادگی در مقابل استکبار و آمریکاست که قطعاً منجر به پیروزی خواهد شد و حق بر باطل پیروز خواهد شد و این سنت خداوند است و به مدد الهی مردم مظلوم غزه در فلسطین بر رژیم غاصب اسرائیل پیروز خواهند شد.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد