امام جمعه اسلام آبادغرب:

جنایات اسرائیل غزه را به باتقلاق رژیم صهیونیستی تبدیل می‌کند

کد خبر: 310267
|
15:22 - 1402/08/05
نسخه چاپی
جنایات اسرائیل غزه را به باتقلاق رژیم صهیونیستی تبدیل می‌کند
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: این جنایاتی که در غزه رخ می دهد، غزه را به باتقلاقی برای رژیم منحوس صهیونیستی تبدیل می‌کند که راه خروج از آن برای آنها فراهم نخواهد بود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه های امروز نمازجمعه شهر شهیدان مرصاد با تسلیت وفات جانسوز حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: مقام این بانوی بزرگوار آنقدر در نزد پروردگار بالاست که به این ایشان مقام شفاعت عطا فرموده است و زیارتش مساوی با بهره‌‌مند شدن از نعمات بهشتی است.

 

وی در ارتباط با جنایات رژیم منحوس اسرائیل به روایتی از پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد: که طبق سنت خداوند، پروردگار امتحانی سخت را بر سر راه رژیم‌های ظالمی مثل رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد که آنها فکر می‌کنند پیروز هستند تا اینکه خداوند قهار به شدیدترین وجه ممکن آنها را عذاب می‌کند.

امام جمعه اسلام آبادغرب عنوان کرد: این جنایاتی که در غزه رخ می دهد، غزه را به باتقلاقی برای رژیم منحوس صهیونیستی تبدیل می‌کند که راه خروج از آن برای آنها فراهم نخواهد بود.

 

وی افزود: ارسال و اعزام تسلیحات و تجهیزات جنگی از سوی کشورهای اروپایی و آمریکایی حاکی از فروپاشی اسرائیل است چرا که پنج کشور اروپایی در مقابل پنج گردان مقاومت درمانده شده‌اند و امروز شاهد برتری نظامی و اطلاعاتی جبهه مقاومت در برابر دشمنان هستیم و از سوی دیگر ملتی که در خانه خود در برابر هجوم دشمنان ایستادگی و مبارزه می‌کند از منطق بسیار قوی برخوردار هستند.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: برخی رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی بدنبال کم اهمیت جلوه دادن طوفان الاقصی و مظلوم‌نمایی برای اسرائیل هستند در حالیکه امروز افکار عمومی جهان همراه با فلسطین است و مردم آزادی خواه عالم همه روزه از ملت فلسطین دفاع می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه حتی برخی هنرپیشه‌های هالیوود هم از مردم مظلوم غزه اعلام حمایت داشته‌اند در حالیکه برخی هنرمندان کشورمان که پیش از این در مقابل امر به معروف و نهی از منکر، حقوق شهروندی را مطرح می‌کردند، امروز در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند.

حجت الاسلام زمانی موسوی با اشاره به آمار ثبت‌نام نهایی داوطلبین دوزادهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این یک دستاورد برای نظام است و نشانه اعتماد مردم به نظام اسلامی است که انشاءالله هیئت‌های اجرایی و نظارت بی‌طرفانه صلاحیت همه عزیزان را بررسی خواهند کرد.

وی افزود: برای احراز صلاحیت باید به فعالیت‌های آماری داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اشتهار این افراد توجه داشته باشیم و علاوه بر استعلام‌های چهارگانه از مردم هم استعلام گرفته شود و افرادی که اهل فساد، قاچاق، خرید و فروش آراء هستند شناسایی شوند و در مقابل نیروهای انقلابی که اهل نماز، مسجد بررسی شوند.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی و نظارت باید مراقب باشند که افرادی که از خروجی این عزیزان بیرون می‌آیند بسیاری از مردم به آن اعتماد می‌کنند لذا باید مراقب باشند که در پیشگاه خداوند حسابرسی خیلی سخت خواهد بود.

 

وی با اشاره به برگزارشی مجمع سالانه بسیج در شهرستان‌های استان کرمانشاه به استاندار کرمانشاه، فرمانداران و مسئولین شهرستان‌ها توصیه نمود از خروجی جلسات مجمع بسیج استفاده کنند چرا که ساعت‌ها جلسات و کار کارشناسی بصورت شفاف و دسته‌بندی شده راهکار مشکلات وجود دارد و این گروه‌ها بهترین گروه برای مشاوره به فرمانداران شهرستان‌ها هستند.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی با تقدیر از اقدامات شهرداری در آسفالت محلات مختلف شهر اسلام آبادغرب درخواست نمود این بصورت کار کمی و کیفی تداوم یابد.

 

وی  با اشاره به مطالبه مردم و تذکر وزیر کشور از مسئولین مربوطه مطالبه نمود بحث تفکیک زباله ها از مبدأ و ساماندهی ضایعات فروشان در شهر اسلام آبادغرب بصورت شایسته انجام شود.

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد