فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) مطرح کرد:

تلاش قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه برای ترویج ازدواج آسان

کد خبر: 310212
|
12:22 - 1402/07/16
نسخه چاپی
تلاش قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه برای ترویج ازدواج آسان
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه فضایی برای ازدواج آسان جوانان ایجاد کرده است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، سردار بهمن ریحانی در آیین اهدای ۵۰۰ سری جهزینه به زوج‌های نیازمند در استان کرمانشاه که امروز یکشنبه در محل حسینیه ثارالله (ع) برگزار شد، اظهار داشت: خداوند انسان را زوج آفرید زیرا در چرخه هستی و رسیدن به قرب الهی این مسیر به تنهایی طی نمی‌شود.

 
وی افزود: ازدواج، امر و سنت خدا و مقدس‌ترین و آسمانی‌ترین پیوندی است که ایجاد و به آن امر شده است.

 

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: ازدواج دل‌ها را به هم پیوند می‌زند و افکار پریشان را آرامش می‌دهد و خانه نیز محل آرامش، انس و مودت بین انسان‌ها است. 


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی از مسئولیت‌های نظام اسلامی تسهیل ازدواج به‌عنوان امر و حکم پسندیده الهی است. 


سردار ریحانی اذعان کرد: آسان کردن ازدواج یکی از وظایف حاکمان است که در نظام جمهوری اسلامی ایران به آن توجه شده است.

 

وی افزود: امروز قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در همه نقاطی که نظام نیازمند تسهیل است؛ از احداث مسکن برای محرومان، ساخت جاده، مسجد تا ازدواج حضور دارد.

 

سردار ریحانی تصریح کرد: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه فضایی برای ازدواج آسان جوانان ایجاد کرده است.

 

وی عنوان کرد: امروز شاهد اهدای جهیزیه به ۵۰۰ زوج در استان کرمانشاه هستیم و این یکی از بسترهای تسهیل ازدواج آسان در این شرایط اقتصادی و مشکلات معیشتی است.

 

سردار ریحانی گفت: تا زمانی که بخواهیم این کار مقدس الهی را در جامعه رونق ببخشیم، از چالش‌های مختلف پیشگیری خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران طی دوره‌های اخیر بیش از چند هزار جهیزیه را تقدیم زوج‌های جوان کرده، افزود: امیدواریم این مسیر با سرعت و کیفیت بیشتری ادامه یابد زیرا رضایت خداوند در امر مقدس ازدواج است.