به مناسبت گرامی‌داشت هفته فراجا

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 310208
|
12:38 - 1402/07/15
نسخه چاپی
صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر
صبحگاه مشترک نیروی های مسلح اسلام آبادغرب به مناسبت هفته فراجا در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان با حضور یگان هایی از ارتش،سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته فراجا با حضور یگان های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی شهرستان، اعضای شورای تامین، شورای اداری شهرستان و جمعی از خانواده شهدا و ایثار گران اسلام آباد غرب در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.



سرهنگ هوشنگ مبارکی فرمانده انتظامی شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به مدعوین خیرمقدم عرض نمود و با ارائه گزارشی از عملکرد ها و خدمات فراجا درشهرستان، اظهار کرد: نیروهای انتظامی شهرستان از سال گذشته تاکنون بیش از 120 هزار خدمت شامل پلیس‌های تخصصی؛ راهور، فتا، انتظامی و ... به مردم ارائه شده است.


در ادامه حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب و حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان با گرامیداشت شهدا و تبریک هفته فراجا، از زحمات شبانه روزی فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.


در خاتمه این آیین با اهدای لوح تقدیر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کارکنان ساعی و منتخبین پرسنل یگان انتظامی شهرستان تجلیل بعمل آمد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد