به مناسبت هفته دفاع مقدس

یادواره زنان شهیده و ایثارگر اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 310177
|
15:41 - 1402/07/06
نسخه چاپی
یادواره زنان شهیده و ایثارگر اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر
به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره 161 زن شهیده و ایثارگر در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم یادواره ۱۶۱ زن شهیده اسلام آبادغرب با حضور جمعی از مسئولان ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بانوان بسیجی در تالار شهرداری برگزار شد.

 

سرهنگ بهزاد یوسف‌وند فرمانده سپاه ناحیه اسلام آباد غرب با اشاره به نقش زنان در دوران دفاع مقدس گفت: حضور زنان در دوران دفاع مقدس چه در صحنه های نبرد و چه در پشت جبهه ها حضوری حماسه ساز ،تاثیر گذار ومهم در دفاع از آرمان های انقلاب و امام بود .

 

وی افزود ؛ زنان ایران اسلامی با الگو از سیره روشن حضرت زهرا(س) همواره مسیر عزت و افتخار را طی می‌کنند و تلاش برای تعالی ارزشهای اسلامی در خانواده و جامعه از ویژگی های زنان ایران اسلامی است.

 

 

سرهنگ یوسف‌وند تصریح کرد: فرهنگ بسیج فرهنگ ایستادگی و از خودگذشتگی در راه تحقق اهداف والای نظام است که تمامی شهدای ما در این راه قدم نهاده و امروز بانوان بسیجی برای ادامه راه شهدا باید با افزایش بصیرت و پیروی از ولایت در این راه با استحکام قدم بردارند.

 

حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب نیز در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و تکلیف ما در برابر شهدا این است که زندگی‌نامه و سیره اخلاقی شهدا را بیان کنیم و به آن عمل نماییم.

 

وی افزود: تأکید وصیت‌نامه همه شهدا، پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ حجاب است اما امروز مشاهده می‌شود وقتی برای لایحه حجاب تصمیم‌گیری می‌شود جمع کثیری از نمایندگان مجلس حضور ندارند!

 

 

وی افزود: به برکت خون شهدا امروز کشور ما امنیت بالایی دارد و به برکت خون شهدایی همچون شهید سلیمانی و شهید تهرانی‌مقدم کشور ما به حدی از اقتدار رسیده که دشمنان به پای میز مذاکره با جمهوری اسلامی آمدند و شرط‌های جمهوری اسلامی را قبول می‌کنند.

 

در پایان این مراسم  با اهدای لوح سپاس از تعدای ازخانواده معظم شهدای شهرستان و بسیجیان نمونه تجلیل به عمل آمد.

 

در این آیین که به همت حوزه مقاومت حضرت خدیجه(س) ناحیه اسلام آبادغرب برگزار شد؛ برنامه های ویژه ای نظیر دکلمه خوانی و اجرای توسط خانم حنیفی، شعرخوانی دفاع مقدس توسط خانم شریفی، پخش کلیپ سخنرانی مقام معظم رهبری، تشییع نمادین پیکر شهید همراه با نوای محزون چمری و مداحی ذاکر اهل بیت کربلایی محسن محمدی همراه با سینه‌زنی حضار به اجرا درآمد که حال و هوای معنوی به این محفل نورانی بخشید.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد