به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

دیدارمسئولین با خانواده شهیدان دانش در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 310176
|
14:06 - 1402/07/06
نسخه چاپی
دیدارمسئولین با خانواده شهیدان دانش در اسلام آبادغرب+تصاویر
مسئولان شهرستان اسلام آبادغرب با همراهی جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با خانواده شهیدان دانش که در عملیات مرصاد سه شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند دیدار نمودند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور سردار قنبری جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، مهندس کرمی فرماندار اسلام آبادغرب، سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه شهرستان، دکتر نظری رئیس دادگستری، سرهنگ مبارکی فرمانده انتظامی و صفری رئیس بنیاد شهید شهرستان با خانواده شهیدان دانش که در عملیات مرصاد سه شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند دیدار بعمل آمد.

 

فرشاد دانش  برادر شهیدان حشمت‌الله، کرم‌رضا و مصیب دانش از گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا توسط مسئولین تقدیر و تشکر نمود.

 

سردار مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در این دیدار بعنوان همرزم شهید حشمت الله دانش برادر بزرگ شهیدان دانش به خاطراتی از گذشت و ایثار این شهید والامقام اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس یکی از رزمندگان بشدت بیمار شده بود و شهید حشمت‌الله تا صبح بر بالین آن رزمنده پرستاری می‌کرد و حتی پتوهای خودش را روی همرزمش کشیده بود و همین باعث شد خودش بیمار شود.

 

 

وی با گرامی‌داشت یاد پدر شهیدان دانش به برادر شهیدان دانش گفت: مرحوم پدرتان هم یک بسیجی بی ادعا و مخلص بود و داشتن چنین خانواده‌ای یک سرمایه عظیم معنوی است و انشاءالله سعی کنید ادامه دهنده راه این شهدا باشید.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب در این دیدار گفت: چنین خانوده‌هایی با چندین شهید حق بزرگی بر گردن مسئولین دارند و ما نیز وظیفه داریم خادم خانواده شهدا باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم.

 

 

گفتنی‌ست؛ سردار قنبری جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با همراهی مهندس کرمی فرماندار اسلام آبادغرب و سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه شهرستان در حاشیه دیدار از طرح‌های محرومیت زدایی سپاه در روستاهای حومه جنوبی شهرستان اسلام آبادغرب با مادر «شهید منصور خوش‌انگشت» در روستای کسان ترازگ دیدار نمودند.

 

سردار قنبری با تکریم این مادر شهید گفت: الحمدلله از پدر و مادرهایی مخلص و ساده دل فرزندان خوبی تربیت شده که برخی از ایشان به مقام والای شهادت نائل آمده‌اند که این بالاترین سعادت است.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد