به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

همایش پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس در اسلام آبادغرب + تصاویر

کد خبر: 310175
|
16:59 - 1402/07/05
نسخه چاپی
همایش پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس در اسلام آبادغرب + تصاویر
به مناسبت دفاع مقدس همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد، مقاومت و شهادت شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس نیروهای مسلح ارتش، سپاه و انتظامی اسلام آبادغرب با حضور مسئولین شهرستان در تالار تیپ 181 ارتش برگزار شد.

سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف‌وند فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب در ابتدای این مراسم  به نمایندگی از نیروهای مسلح ارتش، سپاه و انتظامی شهرستان با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به مدعوین خیرمقدم گفت.

 

وی با اشاره به اهمیت دفاع مقدس، اظهار داشت: به فرموده امام(ره) دفاع مقدس برای ما دانشگاه بود و مقام معظم رهبری دفاع مقدس را گنجینه‌ای نامیدند که سال‌های سال مردم باید از این گنجینه بهره‌مند شوند.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان در این آیین اظهار داشت: پیشکسوتان جبهه و جنگ  در دوران دفاع مقدس به فرمایش  امام لبیک گفته و به سوی جبهه ها شتافتند و اکنون نیز نیاز است با لبیک به فرموده مقام معظم رهبری در جبهه جهاد تبیین پیشقراول باشند و هماره مطالبه‌گری را مدیران با رعایت انصاف تا برطرف شدن مشکلات شهرستان در سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس ضمن تمجید از مردم شهیدپرور اسلام آبادغرب به جنایات منافقین و مظلومیت مردم شهرستان اشاره کرد.

کرمی همچنین بر بیان روایت های شفاهی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس برای نسل جدید انقلاب تأکید نمود.

در حاشیه این مراسم به مناسبت هفته دفاع مقدس تئاتر صحنه ای" نوشابه با طعم بیمارستان" ، گوشه‌ای از جنایت منافقین (آتش زدن بیمارستان اسلام‌آبادغرب) در زمان عملیات مرصاد توسط هنرمند علی‌حسن نوری به نمایش درآمد که مورد استقبال یادگاران دفاع مقدس قرار گرفت.

شعرخوانی حاج حمید علی‌مددی از شاعران و پیشکسوتان دفاع مقدس و همرزم شهدا به یاد همرزمان شهیدش و اجرای حماسی حاج مرتضی احمدی با دکلمه‌خوانی حماسی حال و هوای معنوی به این محفل نورانی بخشید.

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد