لیگ برتر هندبال زنان| آغاز فصل جدید با پیروزی بافق، هرمزگان و البرز

کد خبر: 310154
|
23:06 - 1402/06/31
نسخه چاپی
لیگ برتر هندبال زنان| آغاز فصل جدید با پیروزی بافق، هرمزگان و البرز
لیگ برتر هندبال زنان با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی و تیم تازه وارد لیگ آغاز شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل از راه دانا، هفته نخست نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور صبح امروز با برگزاری 3 دیدار آغاز شد که طی آن سنگ آهن بافق مدافع عنوان قهرمانی، فولاد هرمزگان و تیم تازه وارد رزکان البرز برابر حریفان خود به برتری رسیدند و یک دیدار نیز برگزار نشد.

صبح امروز سنگ‌آهن بافق که میزبان تیم سنندج بود توانست در یک بازی برتر در نیمه نخست 5-12 و در نیمه دوم 19-30 تیم سنندج را شکست دهد.

شهدای رزکان البرز که تازه وارد لیگ برتر شده شگفتی آفرید و توانست تیم شهید چمران لارستان را مقتدرانه شکست دهد. شاگردان ناهید رضایی در این دیدار توانستند نماینده لارستان را در نیمه اول با نتیجه 9-15 شکست دهند تا با خیال راحت به رختکن بروند. این برتری در نیمه دوم نیز ادامه یافت و در نهایت البرز این دیدار را با نتیجه 24-36 به سود خود ثبت کرد.

اما زاگرس جنوبی کازرون دیگر تیم تازه وارد به لیگ برتر هندبال نتوانست پیروزی یک نیمه ای خود برابر فولاد هرمزگان با نتیجه 11-18 را در نیمه دوم تداوم بخشید و شاگردان مینا خنفری زاده در نیمه دوم این دیدار اختلاف 7 امتیازی ایجاد شده درنیمه نخست را جبران و در پایان توانستند 22-27 پیروزی را از آن خود کنند.

دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و سپاهان نیز برگزار نشد.

نتیجه کامل دیدارهای هفته نخست لیگ برتر هندبال زنان به این شرح است:

شهدای رزکان البرز 36 - 24 شهید چمران لارستان

سنگ آهن بافق 30 - 19 سنندج

زاگرس جنوبی کازرون 22 - 27 فولاد هرمزگان

با پایان هفته نخست تیم شهدای رزکان البرز با 2 امتیاز و تفاضل گل 12 در صدر ایستاد و تیم های سنگ آهن بافق و فولاد هرمزگان با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

هفته دوم لیگ برتر هندبال زنان 7 مهر برگزار می شود.

    پربازدیدترین ها