رئیس اداره صمت شهرستان اسلام‌آبادغرب مطرح کرد:

1200 مورد بازرسی در طرح اربعین توسط اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 310125
|
15:30 - 1402/06/19
نسخه چاپی
1200 مورد بازرسی در طرح اربعین توسط اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان اسلام‌آبادغرب
رئیس اداره صمت اسلام‌آبادغرب گفت: 1200 مورد بازرسی در طرح اربعین توسط واحد بازرسی اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان انجام شده است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مسعود امیری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:  از ابتدای سال تا نیمه اول شهریور ماه در حوزه نظارت بر بازار تعداد 5100 مورد بازرسی از سطح واحدهای شهرستان بعمل آمده که 162 واحد متخلف با میزان جریمه 12 میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی معرفی گردیده است. 

 

وی افزود: در طرح اربعین 1402 نیز 1200 مورد بازرسی توسط واحد بازرسی اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان صورت گرفته و تعداد36 واحد متخلف با میزان جریمه 2200 میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی گردیده است.

 

مهندس امیری گفت: طرح بازرسی بر نحوه عرضه و فروش کالاهای هدف بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۲ در شهرستان اسلام‌آبادغرب آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت. 

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسلام‌آبادغرب ادامه داد: در این طرح بازرسان و کارشناسان بر نحوه عرضه و فروش کالاهای هدف بازگشایی مدارس نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از قبیل گرانفروشی، کم فروشی و قاچاق، پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع خواهد شد. 

 

مسعود امیری گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مراکز آموزش عالی، طبیعی است که  تقاضا برای خرید کالاهای مربوطه افزایش خواهد یافت لذا می‌طلبد که نظارت بیشتری اعمال گردد.

 

وی با بیان اینکه؛ هدف از عملیات نظارتی و کنترل بازار را  ایجاد آرامش و جلوگیری از هرگونه تخلفات می‌باشد، خاطر نشان کرد: در این طرح نظارتی  علاوه بر کنترل و نظارت بر نوشت افزار و سایر ملزومات تحصیلی، از سوی بازرسان بر خدمات آموزشی، شهریه مدارس غیر دولتی و غیرانتفاعی و سرویس مدارس نظارت می‌شود.

 

 رئیس اداره صمت شهرستان بیان داشت: در پایان شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به صورت تلفنی به شماره 124، یا سامانه اینترنتیhttps://124.ir گزارش دهند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد