به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح مجتمع خدمات رفاهی امام علی(ع) در اسلام‌آبادغرب +تصاویر

کد خبر: 310084
|
13:16 - 1402/06/05
نسخه چاپی
افتتاح مجتمع خدمات رفاهی امام علی(ع) در اسلام‌آبادغرب +تصاویر
مجتمع خدمات رفاهی امام علی(ع) در اسلام‌آبادغرب با حضور مسئولین استانی و شهرستان افتتاح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت هفته دولت و در آستانه اربعین حسینی امروز آیین افتتاحیه مجتمع خدمات رفاهی امام علی(ع) با حضور دکتر محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، مهندس کرمی مدیرکل راهداری استان، مهندس کرمی فرماندار، سرهنگ مبارکی فرمانده انتظامی، سرهنگ میرزایی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان، مهندس عزتی رئیس شرکت فرآورده های نفتی ناحیه اسلام‌آبادغرب، نماینده بانک عامل و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان در محور اسلام‌آبادغرب به حمیل افتتاح شد.

این طرح شامل مجتمع خدمات رفاهی چندمنظوره کیلومتر ۲۰ جاده اسلام آبادغرب به حمیل با اشتغالزایی ۳۰ نفر با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی(علی‌اکبر قاسمی) با مشارکت پست بانک به بهره‌برادری رسید.

 

مهندس کرمی مدیرکل راهداری استان کرمانشاه در این آیین گفت: هدف از ایجاد مجتمع‌های بین راهی ایجاد امنیت، نظارت و ایمنی راه‌هاست و در هر 30 کیلومتر یک مجتمع به جهت ایمنی و برگشت سرمایه احداث می‌شود.

وی افزود: این محور مسیر ترانزیتی کرمانشاه به استان‌های خوزستان، لرستان و ایلام است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که علاوه بر خدمت‌رسانی به زوار اربعین می تواند موجب توسعه اشتغال و تجارت منطقه شود.

 

دکتر محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: خدمات‌دهی باید به سمت مدرن سازی برود و چنین اقداماتی ارزشمند است چرا که زیرساخت توسعه گردشگری را فراهم می‌نماید.

 

حمیدرضاکرمی فرماندار اسلام‌آبادغرب نیز با تبریک هفته دولت و تسلیت ایام اربعین حسینی(ع) به مدعوین و مسئولین خیرمقدم گفت و عنوان کرد: بخش عظیمی از زوار اربعین حسینی از این شاهراه ارتباطی گذر می‌کنند.

وی افزود: چنین سرمایه کذاری‌هایی علاوه بر بعد مادی اثرات معنوی فراوانی را بدنبال دارد و دولت نیز از سرمایه‌گذار بخش خصوصی حمایت می‌کند.

 

مجتمع خدمات رفاهی امام علی(ع) به مساحت 22 هزار متر مربع، با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان با مشارکت پست بانک با تسهیلات 12 میلیارد و 700 میلیون تومان، با 3 هزار متر مربع سازه شامل؛ ساختمان اداری، اقامتگاه رانندگان،  400 متر رستوران، 150متر نمازخانه، اقامتگاه 7 اتاق، فروشگاه 150 متری، 8 مغازه 60 متری، 3 هزار متر پارکینک، کارواش، تعویض روغنی، مکانیکی، دو راسته بازارچه محلی، 45 چشمه سرویس بهداشتی عمومی، عرضه بنزین و گازوئیل و با پیش‌بینی جایگاه CNG به بهره برداری رسید.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد