به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی صورت گرفت؛

تجلیل از آزادگان شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و دالاهو در تیپ 181 ارتش +تصاویر

کد خبر: 310050
|
13:09 - 1402/05/25
نسخه چاپی
تجلیل از آزادگان شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و دالاهو در تیپ 181 ارتش +تصاویر
آیین تجلیل از آزادگان شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و دالاهو در تیپ 181 ارتش برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، صبح امروز آیین تجلیل از آزادگان شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و دالاهو به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در حسینیه پادگان الله اکبر ارتش در شهر شهیدان مرصاد برگزار شد.

 

در این آیین سرهنگ جعفر رشنو فرمانده تیپ 181 زرهی ارتش  ضمن خیرمقدم به مدعوین و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: آزادگان عزیز به تأسی حضرت زینب(س) ایثار و مقاومت خود را ثابت کردند و امروز مایه افتخار است که میزبان این عزیزان هستیم.

وی افزود: رزمندگان و آزادگان الگو و پیشکسوت ما هستند چرا که هم در میدان مبارزه دفاع مقدس و هم در اسارت، شرف، مردانگی و استقامت را معنا کردند.

 

فرمانده تیپ 181 ارتش با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید صارمی، روز خبرگار را نیز تبریک گفت و عنوان کرد: در جنگ رسانه‌ای که توسط ایادی استکبار به راه افتاده خبرنگاران در خط مقدم هستند.

در این آیین «خادمی» از رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از جنگ و سختی های دوران توأم با درس ایمان و استقامت به ایراد سخن پرداخت.

 

این مراسم با نوای ذاکر اهل بیت(ع) حجت الاسلام ملکی و سینه زنی ارتشیان دلاور حال و هوای معنوی‌تری به خود گرفت.

 

در خاتمه این آیین باحضور فرماندهی و کارکنان تیپ 181، روسای بنیاد شهید اسلام‌آبادغرب و دالاهو، رئیس کانون بازنشستگان ارتش و اصحاب رسانه از 19 نفر از آزادگان شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و دالاهو  و تنی چند از خبرنگاران شهرستان تجلیل بعمل آمد.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد