با همت بسیج سازندگی ناحیه اسلام‌آبادغرب

آیین افتتاحیه منازل مسکونی مددجویان کمیته‌امداد در اسلام‌آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 310048
|
23:11 - 1402/05/24
نسخه چاپی
آیین افتتاحیه منازل مسکونی مددجویان کمیته‌امداد در اسلام‌آبادغرب برگزار شد+تصاویر
آیین افتتاحیه منازل مسکونی مددجویان کمیته‌امداد با همت بسیج سازندگی سپاه در روستای تجر اکبر اسلام آبادغرب برگزار شد

به گزارش اسلام آباد خبر ، با همت بسیج سازندگی ناحیه اسلام‌آبادغرب امروز آیین افتتاحیه دو باب منزل مسکونی مددجویان کمیته‌امداد امام خمینی(ره) در روستای تجر اکبر اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

برای هر منزل مسکونی 480 میلیون تومان هزینه شده است که در مجموع احداث دو باب منزل مسکونی مددجویان کمیته‌امداد شهرستان 960 میلیون تومان اعتبار در بر داشته است.

 

در این آیین سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب، حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان، مهندس جابری معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان، بیگزاده رئیس کمیته امداد شهرستان، رئیس بنیاد مسکن شهرستان و کارشناسان بسیج سازندگی شهرستان حضور داشتند که در آغاز برنامه با حضور در مزار شهدای روستای تجر به مقام شامخ شهدای این روستا ادای احترام نمودند.

 

سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب در این آیین عنوان کرد: یکی از وظایف ما در کنار سایر دستگاه‌ها رسیدگی به نیازمندان و محرومیت‌زدایی می‌باشد و الحمدلله در این راستا خدمات شایان توجهی به اقشار کم برخوردار ارائه شده است.

 

وی افزود: در راستای تفاهم نامه سه جانبه بسیج سازندگی سپاه پاسداران، کمیته امداد و بنیاد مسکن در شهرستان اسلام‌آبادغرب، 9 منزل روستایی برای نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته‌امداد امام خمینی(ره) شهرستان در حال احداث می باشد.

 

بیگزاده رئیس کمیته امداد اسلام‌آبادغرب در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع)، از خدمات عام المنفعه سپاه، گروه‌های جهادی و بنیاد مسکن تقدیرو تشکر کرد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد