فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب‌:

خبرنگاران و رسانه‌ها در مقابل جنگ شناختی دشمن باید آگاهی و سواد رسانه مردم را ارتقاء دهند

کد خبر: 310046
|
01:56 - 1402/05/24
نسخه چاپی
خبرنگاران و  رسانه‌ها در مقابل جنگ شناختی دشمن باید آگاهی  و سواد رسانه مردم را ارتقاء دهند
فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب‌ گفت: در مقابل جنگ شناختی دشمن، وظیفه خبرنگاران و رسانه‌ها وظیفه سنگینی است که باید با ظرافت خاصی آگاهی و سواد رسانه مردم را ارتقاء دهند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرهنگ پاسدار بهزاد یوسفوند فرمانده سپاه شهرستان اسلام‌آبادغرب در جمع اصحاب رسانه شهرستان، با گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهید صارمی، گفت: خبرنگاران از اقشار روشنفکر جامعه هستند و درصدد روشنگری مردم هستند. 

وی افزود: خبرنگاری یک شغل سخت است و خبرنگاران در این برهه از زمان باید هوشیارتر و آگاه‌تر عمل نمایند در انتقادات ایشان خیرخواهانه و منصفانه باشد. 



سرهنگ یوسف‌وند گفت: سعی کنید مطالبه‌گری از مدیران به نفع مردم باشد و در انتقادات اول سراغ مدیر مربوطه بروید و پاسخ دقیق وی را درج نمایید تا ضمن اطلاع‌رسانی، تنویر افکار عمومی نیز صورت گیرد.



وی بیان داشت: رسانه‌ها در این ایامی که به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم به منویات مقام معظم رهبری توجه نمایند و بدون سوگیری و جانبداری از هیچ کاندیدی، مردم را به سمت انتخاب آگاهانه و انتخاب اصلح سوق دهند. 



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گفت: کار رسانه فقط انتقاد نیست بلکه باید سعی شود در کنار نقد سازنده اخبار‌ امیدوارکننده و خدمات نظام اسلامی انتشار یابد. 



وی افزود: در این برهه از زمان که جمهوری اسلامی و دولت با اقتدار کامل و با دیپلماسی قوی در حال کار کردن برای رفع مشکلات مردم و کاهش فشار‌های ناشی از تحریم‌های دشمنان هستند، مدیران نیز باید اخبار دستگاه‌های خود را جهت انعکاس به رسانه‌ها اعلام نمایند. 



وی با گرامی داشت یاد شهید صارمی و دیگر همسنگران این شهید گفت: در حادثه ۱۷ مرداد سال 1377 که عوامل طالبان به کنسولگری جمهوری اسلامی در مزارشریف افغانستان حمله کردند و کارکنان آن را مظلومانه به شهادت رساندند، عده‌ای می‌خواستند به بهانه انتقام جمهوری اسلامی را درگیر جنگ بکنند، که مقام معظم رهبری با تدبیر و هوشمندی کشور را از این جنگ که پشت صحنه آن آمریکا بود بر حذر داشتند و هم اکنون نیز تحرکاتی در منطقه برای جلوگیری از پیشرفت کشور عزیزمان به چشم می‌خورد که با هوشمندی مقام معظم رهبری و اقتدار نیرو‌های مسلح توطئه و نقشه دشمنان یکی پس از دیگری نقش بر آب می‌شود. 

 

یوسف‌وند خاطرنشان کرد: در این برهه از زمان که دشمنان انقلاب،  جنگ شناختی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم همزمان در جبهه های مختلف برعلیه جوانان و خانواده‌های ما به راه انداخته‌اند، وظیفه خبرنگاران و  رسانه‌ها وظیفه سنگینی است که باید با ظرافت خاصی آگاهی  و سواد رسانه مردم ارتقاء دهند.

 

وی: بیان داشت: در حالیکه جهان غرب درگیر فساد و انحطاط اخلاقی است، مسلمانان جهان با شور و هیجان خاصی خود را برای پیاده روی عظیم اربعین آماده می‌کنند که لازم خبرنگاران عزیز نیز برای انعکاس اخبار اعتقادی آماده باشند چرا که هر شخصی یک قدم در مسیر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بردارد و کاری برای اهل بیت(ع) انجام دهد هم در این دنیا و هم در دیار باقی عاقبت بخیری و نتیجه مثبت آن را خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد