مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام‌آبادغرب:

ابعاد جنایات منافقین و رشادت‌های مردم اسلام‌آبادغرب باید تبیین شود

کد خبر: 310010
|
16:57 - 1402/05/11
نسخه چاپی
ابعاد جنایات منافقین و رشادت‌های مردم اسلام‌آبادغرب باید تبیین شود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام‌آبادغرب گفت: ابعاد جنایات منافقین و رشادت‌های مردم اسلام‌آبادغرب باید تبیین شود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام مهدی مرادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این روزها یادآور عملیات غرور آفرین مرصاد در شهرستان اسلام‌آبادغرب  در 5 مرداد سال 67 است که تقارن معنوی و مناسبی با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی امسال داشته است.

 

وی افزود: نفاق از همان روزهای آغازین که جایگاهی در بین گروه ها و دسته بندی ها نداشت به ترور مقامات و شخصیت های علمی، سیاسی و فرهنگی انقلاب تا به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه روی آورد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام‌آبادغرب گفت: : با نگاهی به اسناد عملیات بی فروغ رجوی ملعون، متوجه می شویم که اینها با توهمات خود را آماده کرده بودند که سه روزه به تهران برسند، این عملیات ابعاد گسترده ای داشت، بالاخره منافقین در سال 67 با پشیبانی لجستیکی صدام ملعون آمدند و مردم غرب استان از قصرشیرین، سرپل‌ذهاب، گیلانغرب، کرندغرب و اسلام‌آبادغرب در مقابل این عملیات منافقین ایستادگی و رشادت خوبی کردند و ایثار مقاومت خوبی از خود به نمایش گذاشتند، هرچند آن طور که شایسته بوده انعکاس داه نشده و در حق رشادت و ایثار این مردم اجحاف زیادی شد، لذا باید تریبون‌داران و رسانه‌ها ایثار و رشادت مردم را برای نسل جدید بازگو نمایند.

 

وی افزود: جنایت منافقین در بیمارستان اسلام آباد غرب و کشتن مردم و بیماران بی گناه این بیمارستان لکه ننگی در کارنامه سیاه منافقان است.

 

 

حجت الاسلام مرادی عنوان کرد: یادواره‌های باعظمت و شایسته ای برای شهدای عملیات مرصاد و روز ملی کرمانشاه در مرکز استان و شهرهای مختلف برگزار شده و می‌شود، که اینها باید به نمایش گذاشته و بازگو شود و ضروری است  ابعاد جنایات منافقین و رشادت‌های مردم اسلام‌آبادغرب تبیین شود.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام‌آبادغرب عملیات مرصاد را برگ زرینی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: عملیات مرصاد آخرین عملیات هشت سال دفاع مقدس بود که پایانی افتخارآفرین برای هشت سال مقاومت ملت غیور ایران و سقوطی جاویدان را برای منافقین رقم زد.

 

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه عملیات مرصاد دستاوردها و بازتاب‌های داخلی و خارجی به دنبال داشت، اظهار کرد: تحکیم ثبات داخلی نظام، شناخته شدن دوست از دشمن و تحکیم وحدت در بعد داخلی، تبلور مشارکت عمومی و همبستگی عمومی و ملی از جمله دستاوردها و پیامدهای مثبت این عملیات بودند.

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد