یادداشت: علی فرخی

مجاهدین خلق؛ نامی بی‌مسما

کد خبر: 310008
|
12:09 - 1402/05/10
نسخه چاپی
مجاهدین خلق؛ نامی بی‌مسما
علی فرخی فعال رسانه و اجتماعی در یادداشتی با عنوان " مجاهدین خلق؛ نامی بی‌مسما" به تشریح گوشه‌هایی از جنایات منافقین پرداخت.

به گزارش اسلام آباد خبر ، علی فرخی فعال رسانه و اجتماعی در یادداشتی با عنوان " مجاهدین خلق؛ نامی بی‌مسما" به تشریح گوشه‌هایی از جنایات منافقین پرداخت.


عملیات فروغ جاویدان در ساعت 15:30 روز ۳ مرداد ماه سال 1367 آغاز شد.

 

با حمایت کامل ارتش عراق در روز حمله و آغاز عملیات نیرو‌های نظامی وابسته به منافقین(سازمان مجاهدین خلق) که با نام ارتش آزادی‌بخش نامگذاری شده بودند، فاصلهٔ مرز قصر شیرین تا منطقه تنگه چهارزبر در ۳۴ کیلومتری غرب کرمانشاه را با سرعت خیلی زیاد طی کردند و از کشتار مردم ابائی نداشتند.

 

 شعار منفقین «امروز مهران، فردا تهران» بود. آن‌ها در نظر داشتند ۳۳ ساعته خود را به تهران برسانند، زهی خیال باطل. 


اما با عنایت الهی و تدبیر و کیاست نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران خصوصاً فرماندهی شهید والامقام، علی صیاد شیرازی با رمز #یاعلی فروغشان فروکش کرد و شیرازه آنان با حمله گسترده نیروی‌های نظامی: سپاه، ارتش و بسیج مردمی از هم پاشید. 


منافقین، مزدورانی که خود را حامی مردم می‌دانستند و خود را مجاهد می‌خواندند، اما کشتار مردم بی‌گناه اعم از زن و بچه و جنایات وحشیانه آنان خصوصاً در اسلام‌آبادغرب یادگار تلخی است که در اذهان مردم ایران و علی الخصوص، مردم زجر کشیده این دیار به جا مانده است. 


به شهادت رساندن بیش از صد نفر زیر پل میدان امام(ره)، حمله به بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آبادغرب و کشتار فجیع مردم و بیماران و به تبع آن انباشتن اجساد و آتش زدن آن‌ها و غارت اموال مردم، تنها گوشه‌ای از فرومایگی و شرارت این خود فروشان منحوس در غرب کشور است. 


نوشین شریفی کودک سه ساله اهل اسلام‌آبادغرب، خردسال‌ترین شهید جنایت‌های منافقین در سال ۱۳۶۷ است که در تهاجم منافقان در روز سوم مرداد بر اثر اصابت گلوله مستقیم در مقابل چشم مادرش به شهادت رسید. اوج رذالت منافقین در ترور زنان و کودکان بی‌دفاع بود.

 

۲۰ تن از شهدایی که توسط منافقین در سال ۱۳۶۷ به شهادت رسیدند از زنان و کودکان بوده‌اند. 
 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد