مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام‌آبادغرب:

قرآن هراسی از نقشه‌های دشمنان برای توقف سرعت اسلام گرایی در غرب است

کد خبر: 309996
|
08:33 - 1402/05/07
نسخه چاپی
قرآن هراسی از نقشه‌های دشمنان برای توقف سرعت اسلام گرایی در غرب است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام‌آبادغرب گفت: قرآن هراسی از نقشه‌های دشمنان برای توقف سرعت اسلام گرایی در غرب است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام مهدی مرادی در گفتگو با خبرنگار ما با محکوم نمودن هتک حرمت مصحف شریف الهی توسط دشمنان ملعون، اظهار داشت: برای اینکه به دلایل این دشمنی با اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) پی ببریم باید یک شناخت نسبی از قرآن و دستورات دین خدا داشته باشیم.

 

وی افزود: خداوند تبارک و تعالی در آیه دوم سوره بقره، قرآن کریم را کتاب هدایت معرفی می‌کند و می‌فرماید: ذَٰلِک الْکتَابُ لَا رَیبَ فِیهِ هُدًى لِلْمُتَّقِینَ؛ این کتاب که هیچ شک در آن نیست، راهنمای پرهیزگاران است. یا در آیه ۹ سوره اسراء خداوند، قرآن کریم را کتاب هدایت به پابرجاترین و استوارترین آيين معرفی می‌کند و می‌فرماید: إِنَّ هذَا الْقُرْءَانَ یهْدِی لِلَّتِی هِی أَقْوَمُ؛ همانا این قرآن به پابرجاترین و استوارترین آيين هدایت مى‌نمايد.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام‌آبادغرب گفت: هدایت قرآن کریم انسان‌ها را از تاریکی جهل و گمراهی به نور دانش، حقیقت، سعادت، ایمان، معنویت و سلامت رهنمون می‌سازد گستره‌ی هدایت قرآن کریم شامل همه‌ی بشریّت می‌شود.

 

وی افزود: قرآن همه را به سوی خدا می خواند و عقایدی را ارائه می کند که روشن و خالی از خرافات است، از افراط و تفریط در برنامه های عبادی و صفات اخلاقی و مواد غذایی جلوگیری می کند و  نظامی حکومتی بر اساس عدل و مبارزه با ستمکاری پیشنهاد می کند.

 

حجت الاسلام مرادی گفت: در دو دهه گذشته سناریوهای مشابه اسلام هراسی در اروپا اتفاق افتاده است که برخی از تحلیلگران اسلامی دلیل این امر مشکوک را رشد فزاینده و سرعت اسلام گرایی در غرب و اروپا ذکر کرده‌اند و برخی از جریانات تندرو غرب با حمایت پشت صحنه صهیونیزم برای به حاشیه بردن اسلام دست به چنین اقداماتی می‌زنند و در واقع قرآن هراسی از نقشه‌های دشمنان برای توقف سرعت اسلام گرایی در غرب است.

 

 

وی افزود: غربی‌ها و آمریکایی‌ها پیش از این برای راه انداختن موج اسلام هراسی و دستیابی به اهداف پلید خود اقدام به تأسیس و حمایت گروه افراطی داعش نمودند که می‌خواستند چهره‌ای خشن و نفرت برانگیز در جهان نسبت به اسلام معرفی نمایند که با هوشیاری و مقابله امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و جانفشانی و مبارزه مجاهدینی نظیر شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا و مدافعین حرم طومار این فتنه برچیده شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان با اشاره به آیه اول و دوم سوره نصر؛ إِذا جاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَ الْفَتْحُ «1» وَ رَأَيْتَ النَّاسَ يَدْخُلُونَ فِي دِينِ اللَّهِ أَفْواجاً «2» هنگامى كه نصرت الهى فرا رسيد. مردم را ديدى كه دسته دسته در دين خدا وارد مى‌شوند، خاطرنشان کرد: گرچه عموم مفسرين، اين سوره را مربوط به زمان فتح مكه در سال هشتم هجرى مى‌دانند اما با توجه جاودانگی و فراعصری بودن قرآن کریم و  همچنین در حديث مى‌خوانيم: هنگامى كه حضرت مهدى عليه السلام ظهور كنند، مردم دنيا فوج فوج به او ايمان مى‌آورند، پس نتیجه می‌گیریم دشمنان بیشتر از بر روی قرآن مطالعه کرده‌اند و می‌دانند وعده‌های قرآن تخلف ناپذیر است و طاغوت جهانی به پایان عمر خود نزدیک شده است، لذا از روی کینه دست به دشمنی می‌زند و با چنین اقداماتی نظیر توهین به کتاب مقدس مسلمانان می‌خواهند به نوعی از مسلمانان انتقام بگیرند اما این دست و پا زدنی بی فایده است.

 

وی عنوان کرد: کشورهای مسلمان و همه مسلمانان جهان نیز وظیفه دارند ضمن ابراز برائت و انزجار از اقدامات دشمنان دین خدا، با وحدت کلمه  و ایستادگی در مقابل دشمنان زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت را فراهم نمایند که انشاءالله با قدوم مبارک ایشان حجت خداوند بر خلایق کامل شود و هدایت قرآنی انسان‌ها به سمت کمال آسمانی پیش رود.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد