سرلشکر سلامی:

بانوان ما عفیف و پاک هستند و دست رد به سینه دشمن می‌زنند

کد خبر: 309964
|
21:26 - 1402/04/26
نسخه چاپی
بانوان ما عفیف و پاک هستند و دست رد به سینه دشمن می‌زنند
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه وقتی اسلام در محلات گسترش یابد، حجاب و عفاف هم رونق پیدا خواهد کرد و بانوان عفیف و پاک ما که تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار دارند، باز خواهند گشت گفت: بانوان ما عفیف و پاکدامن هستند و دست رد به دشمن و شیطان خواهند زد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از راه دانا؛  سرلشکر حسین سلامی عصر امروز (دوشنبه، ۲۶ تیرماه) در در آیین اختتامیه نمایشگاه عملکرد و پیشرفت تحقق محله اسلامی بسیج، گفت: میدان جهاد سنگر دفاع و پاسداری قابل ترک کردن نیست حتی اگر مانند امام حسین (ع) بداند که به شهادت می‌رسد و خاندانش اسیر می شوند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: غروب عاشورا، طلوع فضیلت ها بود، آن روز سپاه و بسیج متولد شدند، ان روز یاران امام ماندند و در امواج تیرها نماز را خواندند، این مشی پاسداری از دین است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: بسیجیان در صحنه های مختلف حاضر هستند و موجب حیات طیبه در متن جامعه اسلامی می شوند.

فرمانده کل سپاه،دوره فعلی را دوره جهاد کبیر دانست و افزود: در این دوره که سفیران شیطان می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند، بسیجیان وارد میدان شدند. ما بیش از چهار دهه است که با دشمنان ملت ایران در میدان و چشم در چشم مبارزه کرده ایم.

وی گفت: دشمنان نمی خواهند قرآن خدا جاری شوند آنها به دنبال تحمیل فقر و فحشا در جامعه اسلامی هستند و امروز تمام تلاش دشمن گسترش فقر و فحشاست.

فرمانده کل سپاه، فقر، مصرف گرایی، فلج کردن روانی مردم، نا امنی، تجزیه و تفرقه را از اهداف اصلی دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با همه توطئه های مختلف دشمن سربلند و سرفراز بوده است و دشمن در همه عرصه ها بر خاک ذلت و خواری افتاده است.

سرلشکر سلامی افزود: دشمن فکر می‌کرد نابرابری دوباره آن‌ها را به سرنوشت ملت ایران باز می‌گرداند و به همین دلیل به دنبال ترویج، یأس، ناامیدی، فقر و فحشاست. آن‌ها نابرابرترین جنگ را در تمام ابعاد علیه ملت ایران راه انداختند و در این رابطه هیچ ظرفیتی نبود که پای کار نیاورند تا مانع قدرت‌یابی ملت ایران و مسلمانان شود، اما این همه امکانات و تجهیزات و توطئه‌ها باطل و باز هم دشمن ناامید شد.

وی تصریح کرد: دشمن در همه عرصه‌ها شکست خورد که دلیل این شکست‌ها در مرتبه اول حاکمیت ولایت فقیه است؛ چرا که یک تنه در میان این میدان مقابله با دشمن ایستاده و حقیقت دوم، این مردم فداکار، صبور، شکیبا و آگاه هستند، چون امامِ خود را مانند عقیق در بر گرفته‌اند و حقیقت سوم هم اسلام است؛ این سه حقیقت عامل همه این پیروزی‌ها تا امروز بوده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان راهی غیر از پذیرش حقایق ندارند و می‌بینید که چگونه بحران‌ها به سرزمین‌های دشمن بازگشته است که همه این‌ها به برکت انقلاب اسلامی و همت و اراده ملت شریف ایران اسلامی است.

سرلشکر سلامی با اشاره به پایگاه‌های محله‌محور بسیج، بیان کرد: کسی که در پایگاه‌های محله‌محور حضور دارد، در تمام ابعاد و قیاس مختلف با آمریکا می‌جنگد و این حقیقت است، چون اسلام تنها در میدان جهاد، رشد و پیشرفت می‌کند.

وی افزود: اگر دشمن ما را تحریم نکرده بود، این مقدار بزرگ و مقتدر نمی‌شدیم. امروز ما همه نیازهای خود را در داخل کشور تولید می‌کنیم به نحوی که به اندازه دشمن، قوی، بزرگ و مقتدر می‌شویم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش مردم در خنثی‌سازی توطئه‌های مختلف دشمن تصریح کرد: این دهه‌های سخت نشان داد که همه عرصه‌های سخت با مردم آسان می‌شود؛ در این راه بسیج و بسیجیان یار و یاور مردم هستند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: به همین جهت، شما بسیجیان اولین افرادی هستید که در سختی‌ها و دشواری‌ها مانند جنگ، سیل و زلزله و بیماری‌های همه‌گیر به کمک مردم می‌شتابید؛ در واقع شما سرباز خدا هستید و اجازه نمی‌دهید دست ظلم لباس ذلت بر تن مردم بپوشد.

وی تصریح کرد: این یک دستور است که همه پایگاه‌های مقاومت باید با تکیه بر مساجد فعال شود؛ تا آخر امسال همه ۶۰ هزار پایگاه باید فعال شود و محله‌های اسلامی ۵۰ درصد افزایش پیداکند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه تمام سطوح اجتماعی ما باید طعم شیرین و حلاوت خدمت بسیج را بچشند، خاطرنشان کرد: لذا؛ وقتی اسلام در محلات گسترش یابد حجاب و عفاف هم رونق پیدا خواهد کرد و بانوان عفیف و پاک ما که تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار دارند، باز خواهند گشت و پاکیزگی و پاکدامنی رونق خواهد یافت، زیرا باطل پایدار نیست و وقتی حق گسترش یابد باطل از بین خواهد رفت. بانوان ما عفیف و پاکدامن هستند و دست رد به دشمن و شیطان خواهند زد.

 

    پربازدیدترین ها