صحبتهای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از تمدید قرارداد بیرو؛

درویش: بیرانوند در قرارداد جدید ضرر کرد!/ امکان جذب عزت اللهی وجود ندارد

کد خبر: 309925
|
16:01 - 1402/04/15
نسخه چاپی
درویش: بیرانوند در قرارداد جدید ضرر کرد!/ امکان جذب عزت اللهی وجود ندارد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آیتم هایی در قرارداد قبلی بیرانوند بود ولی در قرارداد جدید نمی شد آنها را فعال کرد. شاید به نوعی او ضرر کرد!

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس بعد از تمدید قرارداد با علیرضا بیرانوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیرانوند نرفته بود که برگردد ولی گاهی انسان های در لحظات تصمیماتی می گیرند که شاید اگر آن لحظات نبود، تصمیم او به این شکل نمی شد.

وی افزود: اگر شما همه تصاویر را به عقب برگردانید، می بینید که گفتم بیرانوند مشکلی ندارد و بر می گردد. حتما ته دل او این نبوده ولی شاید تحت فشار بود. خوشبختانه همه این مسائل مرتفع شد و برگشت او به خانه اش تثبیت شد و مثل قبل دغدغه بیرانوند تیم  پرسپولیس بود. در این چند دقیقه ای که بیرانوند در باشگاه حضور داشت، مرتب دغدغه اش تیم بود و اینکه چطور می توانیم در آسیا موفق شویم و قهرمان شویم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه بیرانوند شرط کرده بود باید مطالبات قبلی اش را بگیرد و آیا این مسائل در قرارداد وی لحاظ شد یا خیر گفت: اصلا و ابدا این موضوع نبود. چون نمی شد قرارداد قبلی را اجرا کرد او عینا قرارداد قبلی را نوشت و مدعی شد اگر گفتم از پرسپولیس می روم، بحث مالی نداشتم. شاید یک آیتم هایی در قرارداد قبلی بود ولی در قرارداد  جدید نمی شد آنها را فعال کرد. شاید به نوعی او ضرر کرد!

درویش در خصوص اینکه گل محمدی نشست هیات مدیره را با ناراحتی ترک کرده و دلیل این موضوع چه بود عنوان کرد: نمی دانم دلیل ناراحتی گل محمدی چه بود و همانطور که می دانید من به دلیل کسالت جلسه را زودتر رها کردم. احتمال می دهم چون هنوز مشکل برخی بازیکنان حل نشده بود، او ناراحت است. البته مشکل بازیکنان را حل کردیم. برخی از آنها به دلیل مسافرت طولانی دیرتر به تهران رسیدند و به این دلیل تمرینات دیرتر شروع شده است.

وی درباره جذب عزت اللهی گفت: امکان حضور عزت اللهی در پرسپولیس نیست. او با باشگاهش قرارداد دارد. وقتی تیمی بهترین خط دفاع و حمله را داشت و قهرمان شده تیمی تکمیل است ولی شاید در برخی نقاط بازیکنان مثمرثمرتری به خدمت بگیرد.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چطور سازمان بازرسی فقط در باشگاه پرسپولیس حضور دارد و در استقلال که به بیرانوند پیشنهاد سنگین نمی دهد چنین اخباری شنیده نمی شود، گفت: ما سعی کردیم سقف قراردادمان برای همه بازیکنان یکسطح یکسان باشد. ما نه صنعتی هستیم و نه هلدینگ و چند شرکت هستیم. قانون علی الظاهر برای ما سختگیرتر است چون در یک اتاق شیشه ای هستیم. نظارت بر قوانین باید باشد، بارها گفته ام اگر بنا است همه رعایت کنند، هیچ جایی به جر باشگاه پرسپولیس به نفعش نخواهد بود.

درویش تاکید کرد: واقعا بازیکنان پرسپولیس مظلوم واقع شده اند و نشان می دهند با عرقشان بازی می کنند. اگر بخواهند به تیم های دیگر بروند ۳۰-۴۰ درصد بیشتر دریافت می کنند ولی ما سعی کردیم به طور مساوی قراردادها را امضا کنیم که حق کسی ضایع نشود. همین مساله باعث همدلی شده. یکی از دلایل اخوت بازیکنان ما این است که یکی ۲۰ درصد بیشتر نگرفته است.

وی در خصوص اینکه شایعه حضور بیرانوند باعث استعفای کریمی شده، گفت: البته بعید می دانم که استعفای کریمی دلیلش حضور بیرانوند در آنجا باشد. کریمی از دوستان خوب ما است و شاید استعفای او دلیل دیگری داشته باشد چون بیرانوند که به استقلال نمی رفت. شاید آنها مشکلات دیگری داشتند. امروز شنیدم از مشکلات بیش از حدی که داشتند کلافه شده اند. امیدوارم مشکلات آنها هم حل شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص صحبت هایش پیرامون کریم باقری که باعث ناراحتی هواداران شده، گفت: ما زحمات باقری را نادیده نگرفتیم چون او با ما قرارداد نداشت. این موضوع همفکری بین باشگاه و مدیریت بود. سال بعد هم ممکن است یکی دو بازیکن ما به پایان فوتبالشان برسند. مثلا آقای پروین یک روز هم بازیکن بود و هم مربی، یک روز هم رفت، نمی شود که همیشه باشد. البته حتما در سطوح دیگر از باقری استفاده می کنیم.

درویش با تائید جدایی کامیابی نیا گفت: او و نعمتی از تیم ما جدا شدند ولی لازم می دانم از زحمات این عزیزان که در این سالها داشتند تشکر کنیم. یقینا این نفرات نقش مهمی در قهرمانی های این چند سال داشتند و هر جا می روند برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

درویش در خصوص اینکه آیا قرارداد گل محمدی تمدید می شود یا خیر گفت: او قرارداد دارد ولی اینکه بخواهد در فصل بعد با ما ادامه بدهد بستگی به تمایل وی دارد.