فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب خبر داد:

بازسازی واقعه غدیر در اسلام‌آبادغرب اجرا می‌شود

کد خبر: 309917
|
16:35 - 1402/04/13
نسخه چاپی
بازسازی واقعه غدیر در اسلام‌آبادغرب اجرا می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان از بازسازی واقعه غدیر با هنرمندی بیش از ۱۰۰نفر از بسیجیان و هنروران شهرستان اسلام‌آبادغرب خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف‌وند در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری   از بازسازی واقعه غدیر با هنرمندی بیش از ۱۰۰نفر از بسیجیان و هنروران شهرستان در روز  پنج‌شنبه 15 تیرماه 1402  ساعت 17:30 عصر در جوار مسجد الزهرا(س) شهرک جهاد اسلام‌آبادغرب خبر داد.

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام‌آبادغرب اظهار کرد: به منظور گسترش، تعمیق، ترویج و اتتقال فرهنگ غدیر، ولایت و امامت به نوجوانان و نسل های آینده و الگوسازی عید غدیر خم با استفاده از آیات و روایات در شهر شهیدان مرصاد برگزار می‌شود.

 

وی با بيان اينكه جشن بازسازي واقعه غدير چندین سال است كه با مديريت معاونت فرهنگي سپاه پاسداران در سازمان بسيج در سراسر كشور اجرامي شود گفت: مشكلات امروز جهان اسلام بعلت غفلت از غدير است.

 

سرهنگ یوسف‌وند عنوان کرد: هر ساله سعی می شود این جشن و بازسازی واقعه غدیر باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شود چرا که اجرای نمایش زنده و میدانی وقایع تاریخی اسلام به منظور انتقال مفاهیم دینی به مخاطبان به‌ویژه جوانان بسیار تاثیرگذار است.

 

وی خاطرنشان کرد: جوانانی که برای تماشای واقعه می آیند و چه جوانان هنرمند و هنروری که در اين تئاتر نمايشي ميداني در آيين بازسازي غدير امسال  حضور خواهند داشت باید این فرصت را غنیمت بدانند و با مولای‌مان امیرالمومنین علی(ع) ارتباط بگیرند که در زندگی دنیوی و اخروی راهنما و دستگیر ما باشد.

 

فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب به برنامه های اعیاد قربان تا غدیر اشاره کرد و گفت: اجرای سرود پاتوقی، تجلیل و تکریم خانواده  شهدا، دعای پر فیض عرفه، تکریم سادات و اطعام غدیر از اهم برنامه های پیش بینی شده در این دهه ولایت بوده که توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج در سطح مساجد و محلات شهرستان برگزار شده و خواهد شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام‌آبادغرب با اشاره به اهمیت عید غدیر بعنوان دومین عید بزرگ مسلمانان از آحاد مردم شهرستان برای حضور در جشن بزرگ ولایت دعوت نمود.

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها