فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اجرای ۷۶۲ مورد بازرسی و نظارت اصناف اسلام‌آبادغرب/توزیع و مصرف آرد باید به طور صحیح انجام شود

کد خبر: 309845
|
16:07 - 1402/03/21
نسخه چاپی
اجرای ۷۶۲ مورد بازرسی و نظارت اصناف اسلام‌آبادغرب/توزیع و مصرف آرد باید به طور صحیح انجام شود
فرماندار اسلام آبادغرب گفت: ۷۶۲ مورد بازرسی و نظارت بر اصناف اسلام‌آبادغرب اجرا شده است و توزیع و مصرف آرد باید به طور صحیح انجام شود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان به ریاست حمیدرضا کرمی و با حضور ادارات ذی‌ربط در سالن جلسات فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد. 

 

حمید رضا کرمی در این جلسه اظهار کرد: مردم از توزیع آرد و عملکرد نانوایی‌ها گله‌مند هستند و مدیریت توزیع و مصرف آرد و بازرسی از آن‌ها باید به طور صحیح و جدی انجام شود چرا که مشکل از کمبود آرد نیست بلکه از کاستی در نظارت است.

 

فرماندار اسلام آبادغرب تصریح کرد: ۷۶۲ مورد بازرسی و نظارت اصناف بر بازار در چهل روز گذشته توسط اداره صمت شهرستان انجام شده که ۹۳ مورد شکایت مردمی و ۱۱ مورد نظارت مشترک به ثبت رسیده است. 

 

کرمی بیان کرد: دست مزدهای درخواستی توسط استادکاران صنف تعمیرکاران خودرو اختلاف بسیاری با هم دارد و نیاز است که به این حوزه به صورت جدی ورود پیدا کرد و نظارت ها به طور مستمر انجام شود. 

 

در ادامه میرزایی رئیس جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب مطرح کرد: در یک ماه گذشته ۱۹۵ مورد بازرسی توسط جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب در حوزه تنظیم بازار انجام شده که یازده مورد تخلف به ارزش ۱۱۵ میلیون تومان شامل کم فروشی، گرانفروشی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ثبت رسیده است. 

 

امیری رئیس اداره صمت شهرستان گفت: فصل جابجایی مستاجران است و صحبت‌های لازم با مشاورین املاک صورت گرفته و حداکثر میزان افزایش نرخ اجاره‌بها ۲۰ درصد خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد