امام‌جمعه اسلام‌آبادغرب:

به سرقت‌های بیمارستان اسلام‌آبادغرب نیز رسیدگی شود/اورژانس شهرستان بخاطر منافع انتخاباتی گروگان گرفته شده است

کد خبر: 309837
|
14:44 - 1402/03/19
نسخه چاپی
به سرقت‌های بیمارستان اسلام‌آبادغرب نیز رسیدگی شود/اورژانس شهرستان بخاطر منافع انتخاباتی گروگان گرفته شده است
امام‌جمعه اسلام‌آبادغرب با اشاره به سرقت بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه، گفت: به سرقت‌های بیمارستان اسلام‌آبادغرب نیز رسیدگی شود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام زمانی موسوی امام‌جمعه شهر شهیدان مرصاد  در خطبه های نمازجمعه امروز با اشاره به نظر بعضی از اصلاح طلبان و دیپلمات ها، ما باید فقط به اندازه امکانات حرف زد، عنوان کرد: حافظه تاریخی ملت ما قویست و می‌داند چه بلاهایی مدل حکمرانی اصلاح طلبان بر کشور ما ایجاد کرده است.

خطیب جمعه اسلام‌آبادغرب با اشاره به ماجرای سرقت در بیمارستان امام رضا «علیه السلام» کرمانشاه گفت: به سرقت‌های بیمارستان اسلام‌آبادغرب نیز رسیدگی شود.

 وی به بیان برخی از مشکلات بیمارستان اسلام آبادغرب از جمله؛ زیرمیزی گرفتن بعضی اطباء و پزشکان.، مردم ما باید خیلی قبلتر از این از عواید اورژانس بهره‌مند می شدند، گروگان گرفتن اورژانس به خاطر بهره های انتخاباتی، دخالت افراد غیر مسئول و خارج از مجموعه در شبکه بهداشت و درمان، فقدان امکانات اولیه در اتاق عمل، عدم اهتمام به بیماران و تشخیص نادرست برخی از پزشکان.، خرابی آسانسور و ... پرداخت.

 

امام جمعه شهرستان با تشکر از استاندار کرمانشاه به خاطر سفرهای شهرستانی با سبکی جدید، گلایه‌ای نیز بخاطر بی توجهی به این شهرستان مطرح کرد و گفت:  اسلام آباد غرب دومین شهرستان استان کرمانشاه است، حق اسلام آباد غرب این نیست که در اولویت های سفر شهرستانی قرار نگرفته است.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد