یادداشت: دکتر جهانبخش زنگنه‌تبار

طلوع خورشید عالم‌تاب انقلاب اسلامی

کد خبر: 309834
|
17:02 - 1402/03/17
نسخه چاپی
طلوع خورشید عالم‌تاب انقلاب اسلامی
دکتر جهانبخش زنگنه‌تبار به مناسبت آغاز سی‌وپنجمین سال زعامت رهبر معظم انقلاب پس از رحلت امام خمینی(ره) در یادداشتی به تشریح طلوع خورشید عالم‌تاب انقلاب اسلامی پرداخت.

به گزارش اسلام آباد خبر ، دکتر جهانبخش زنگنه‌تبار به مناسبت آغاز سی‌وپنجمین سال زعامت رهبر معظم انقلاب پس از رحلت امام خمینی(ره) در یادداشتی به تشریح طلوع خورشید عالم‌تاب انقلاب اسلامی پرداخت.

 

 بعدازارتحال جانسوزحضرت امام خمینی (ره) مجدد اسلام در جهان ، دشمنان مستکبر که سالها انتظار این لحظات را می کشیدند به گمان خام خویش، به مقصود نزدیک شده اند اما دو عامل مهم موجب شکست و خواری آنها و امید مومنان و مستضعفان شد یکی حضور بیش از ۱۰ میلیون عزادار در بزرگترین تشییع و خداحافظی، طوفانی در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و اظهار ارادت و اطاعت از رهبری معظم انقلاب را به وجود آورد که همچون طوفان "طبس" که هواپیما های دشمنان را در هم کوبید امید های دشمن را به یأس تبدیل کرد.دوم اجلاس فوق العاده مجلس خبرگان رهبری و تصمیم گیری سریع و قاطع و انتخاب صحیح و درست آنان، انقلاب اسلامی را صاحب رهبری امین، با تقوا، باد درایت ،شجاع و مدیر کرد. دشمنان و رسانه های آنان مباحثی را بیان کردند که  چند مورد از آنان راذکر میکنیم:

 رادیو بی بی سی گفت: خلأیی را که درگذشت آیت الله خمینی، درسطح رهبری ایران به وجود آورده،مشکل می توان جبران کرد.

 رادیو آمریکا با شادی اعلام کرد: مرگ آیت الله خمینی قطعاً به بی ثباتی عظیمی در ایران منجر خواهد شد این وضع احتمالاً شعله یک جنگ داخلی را در ایران خواهد افروخت.

 سرکرده منافقین در خرداد ماه ۶۸ گفت: نیروهای نظامی سازمان باید برای شرایط مرگ [امام] خمینی آماده باشند مرگ [ امام] خمینی به عنوان بالاترین نقطه آمادگی در مردم ایران برای استقبال از عملیات نظامی ما خواهدبود.

 اما دیدیم علیرغم توطئه‌ های همه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی مجموعه عوامل  توطئه های دشمنان راخنثی و خورشیدعالمگیر انقلاب طلوع کرد و به قول حافظ شیرازی( رحمة الله علیه):

           ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد

           دل رمیده ما را رفیق و مونس شد 

دشمنان اسلام که در دیوارتنگ محاسبات مادی خود محبوسند، از عنایات خدای متعال غافلند و در شناخت ملت شریف ایران وسازوکارانتخاب ولایت فقیه ناتوانند. البته در اندیشکده های آنها قرآن و احادیث و ادعیه تشیع را به قصدشناخت ومقابله ،خوب بررسی می کنند عنایات و معجزات خدای متعال در قرآن کریم را می خوانند،گاهی مسئولین آنها و تحلیل‌گران شان هم بلاجبار اشاراتی به آن دارند. اما ذات عقرب گونه و محاسبات مادی آنها همیشه آنها را به اشتباه می اندازد ومواضعی میگیرندکه مصداق آن جمله معروف "الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقی" است.

 امام خامنه ای( مدظله العالی) در ۳۴ سال اخیر همانند امام خمینی(ره) نظام اسلامی، ملت بزرگ ایران و امت اسلامی ایران رهبری کردند. شناخت تمام ابعاد شخصیتی معظم له از جمله علم ،ایمان، تقوا، مدیریت ،دشمن شناسی، اسلام‌شناسی، استکبار ستیزی ،قاطعیت، عرفان، شجاعت، صلابت، صداقت، عشق به ملت و امت اسلامی، ساده زیستی، تحول‌خواهی، حماسه سازی، امیدآفرینی، نظم و وقت شناسی، احقاق حق و عدل، قدرشناسی، اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بودن ،وحدت آفرینی، در امت اسلامی ،انقلابی بودن و غیره را از زبان حضرت امام (ره) مراجع عظام تقلید ، مجاهدان راه حق ،شخصیت‌های سیاسی واندیشمندان دنیا واعترافات دشمنان باید شنید، که چند مورد از آنها را ذکر می کنیم .

گلی که در بوستان امام خمینی (ره)پرورش یافته کسی بهتر از باغبانش نمی شناسد حضرت امام(ره) مکرر در مورد ایشان مواردی را مطرح فرمودند ازجمله: پس از پایان دوره اول ریاست جمهوری، ایشان را خدمتگزار صادق خطاب کردند و در اولین حکم تنفیذ ریاست جمهوری معظم له فرمودند: ایشان به حکم قرآن اشدا ء علی الکفار ورحماء بینهم بوده اند، در جای دیگری فرمودند:من به شما خامنه‌ای عزیز تبریک می گویم که در جبهه های نبرد با لباس سربازی و در پشت جبهه با لباس روحانی به ملت مظلوم خدمت نموده و از خداوند تعالی سلامت شما را برای ادامه خدمت به اسلام و مسلمین خواستارم . 

حضرت امام(ره) فرمودند: شما در بین دوستان و متعهدان به اسلام و مبانی اسلامی از جمله افراد نادری هستید که چون خورشید روشنی  می دهد.

مرحوم حاج احمد آقای خمینی(ره)گفتند: حضرت امام بارها از جنابعالی به عنوان مجتهدی مسلم و بهترین فرد برای رهبری نام بردند .

زهرا مصطفوی دختر حضرت امام (ره): سالها قبل از برکناری قائم مقام رهبری شخصا از محضر امام برای رهبری پرسیدم و ایشان از آیت الله خامنه ای نام بردند .

علامه حسن زاده آملی گفتند: گوشتان به دهان رهبر باشد چون ایشان گوششان به دهان حجت ابن الحسن(عج) است.

 آیت الله صدیقی: از آیت الله بهجت سوال کردم نظرتان راجع به مقام معظم رهبری چیست فرمودند:  " بهتر از ایشان نداریم" .

علامه بهاءالدینی  بعد ازحضور رهبر انقلاب در منزل ایشان ، گفتند :چند دقیقه خورشید تابید و رفت.

 آیت الله العظمی سیستانی( به نقل از حجت الاسلام کعبی) ایشان بارها گفتند: که من برای سلامتی آیت الله خامنه ای دعا می کنم و مسئولان نظام را نیز بر اطاعت از ایشان سفارش می کنم.

   آیت الله العظمی نوری همدانی: آنقدر ویژگی و شایستگی در وجود آیت الله خامنه ای(ره) هست که بعد از امام راحل هیچ کس نمی توانست این خلاء را پر کند.

 شهید دستغیب هر امامه بر سری که از رهبر مکرم فاصله بگیرد لعنت خدا برش باد.

شهید بهشتی: چهره ای  مانند شخصیت آیت الله خامنه ای خداوند ذخیره کرد، برای رهبری این انقلاب.

آیت الله العظمی جوادی آملی: هرلفظی غیر از امام خامنه ای جفا ست به ایشان.

 سید حسن نصرالله ما در خدمت  امام بزرگواری قرار داریم که در رهبری، تقوا، پرهیزگاری واجتهاد بی نظیر است. باید همه از برکات وجودچنین رهبری  برای حال ، آینده ، دنیا و آخرت خود مستفیض شوند.

سرداردلهاشهید سلیمانی:والله،والله،والله ازمهمترین شئون عاقبت بخیری رابطه قلبی ودلی وحقیقی بااین حکیمی است که امروز سکان انقلاب را در دست دارد.وگفتند:والله،اشهدبالله سرآمدروحانیت،علما،ازمراجع ایران ومراجع غیرایرانی ،این مردبزرگ تاریخ یعنی"آیت الله العظمی خامنه ای"است.

کوفی عنان: ایرانی‌ها و مسلمانان باید افتخار کنند که چنین رهبری دارند .

پوتین: تمام ویژگی های حضرت مسیح را در آیت الله خامنه‌ای دیده وبرایم متجلی شد.

 خانم رایس: رهبر ایران می تواند نقشه هایی را که بهترین ذهن ها باصرف بیشترین بودجه ها ،در زمانی بسیار طولانی کشیده و مجریان ماهر اجرای آن را بر عهده گرفته اند، با یک سخنرانی یک ساعته خنثی کند.

 نتانیاهو:" به هر سو می نگرم [امام] خمینی و[ امام] خامنه ای را می بینم که پشت مرزهای اسرائیل خیمه زده اند"

 این از مصادیقی است که در صدر اسلام هم، خداوند متعال در دل دشمنان اسلام وحشت می‌انداخت.

 نلسون ماندلا که ایشان را "ای رهبر من" خطاب کرد گفت: در سیمای ملکوتی این مرد بزرگ ذره ای هوای نفس و دعوت به نفس وجود ندارد.

 بررسی نظرات شخصیت های داخلی و خارجی واعترافات دشمنان اسلام، ذهن ها را به این جمله هدایت می کند که آنچه خوبان همه دارند امام خامنه ای (مدظله العالی )،یک جا دارد و همه دوستان و دشمنان به این جمله اذعان دارند که خامنه ای خمینی دیگر است. اولین قدم در جهاد تبیین ،تبیین ولایت فقیه وابعاد شخصیت وسیره امامین انقلاب است تا همه بیش از پیش پروانه وار حول شمع  وجود امام خامنه ای (مدظله العالی) بگردند و حتی یک نفر تحت تاثیر تبلیغات مسموم رسانه های بیگانه و فضای مجازی قرار نگیرد.

 

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد