فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب خبر داد:

اعزام بیش از 200 زائر از اسلام‌آبادغرب به مرقد امام خمینی(ره)

کد خبر: 309809
|
10:56 - 1402/03/11
نسخه چاپی
اعزام بیش از 200 زائر از اسلام‌آبادغرب به مرقد امام خمینی(ره)
فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب از اعزام بیش از 200 زائر از اسلام‌آبادغرب به مرقد امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف‌وند در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بیش از 200 نفر از مردم شهرستان اسلام آبادغرب برای شرکت در سی و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد امام راحل اعزام می شوند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: با گذشت سال‌ها از رحلت امام خمینی(ره) هنوز هم جامعه مشتاق و دنباله‌رو تفکر و مکتب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و یاد و اندیشه امام راحل منشأ و منبع مسیر اسلام و انقلاب در عرصه داخلی و خارج از مرزهای جغرافیایی است.


 

سرهنگ یوسف‌وند مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) را یک حرکت عظیم فرهنگی، عبادی و سیاسی دانست و گفت: امسال بیش از 200 از مردم شهر شهیدان مرصاد در قالب کاروان به مراسم سالگرد ارتحال امام اعزام می شوند که در طول مسیر رفت و برگشت برنامه‌های فرهنگی و معنوی متعددی ازجمله زیارت بارگاه مطهر حضرت معصومه(س) در قم برای ایشان پیش بینی شده است.

 

وی عنوان کرد:  با توجه به شور و اشتیاق جوانان و نوجوانان برای زیارت مرقد امام راحل و بهره مندی از زیارت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و منویات معظم له سعی شده است زیارت اولی‌ها در اولویت اعزام قرار گیرند، البته خانواده های زیادی از خیل ارادتمندان به امام(ره) و رهبری نیز به صورت شخصی عازم حرم مطهر حضرت امام (ره) می‌شوند.

 

فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب بیان داشت: مراسمات مختلفی نیز در سطح شهرستان پیش بینی شده که با حضور آحاد مردم ولایت مدار اسلام‌آبادغرب برگزار خواهد شد.

 

سرهنگ یوسف‌وند از همکاری و هماهنگی مدیران ادارات و دستگاه‌های مختلف و برنامه ریزی های انجام شده در فراهم نمودن مقدمات اعزام زائرین و مشتاقان به مرقد امام (ره) به ویژه امام جمعه و فرماندار شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد