به مناسبت هفته کار و کارگر صورت گرفت؛

دیدار کارفرمایان و نمایندگان جامعه کارگری اسلام‌آبادغرب با فرماندار و امام‌جمعه شهرستان

کد خبر: 309683
|
11:22 - 1402/02/07
نسخه چاپی
دیدار کارفرمایان و نمایندگان جامعه کارگری اسلام‌آبادغرب با فرماندار و امام‌جمعه شهرستان
به مناسبت هفته کار و کارگر کارفرمایان و نمایندگان جامعه کارگری اسلام‌آبادغرب با فرماندار و امام‌جمعه شهرستان دیدار نمودند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت هفته کار و کارگر جمعی از کارفرمایان و نمایندگان جامعه کارگری اسلام‌آبادغرب با فرماندار و امام‌جمعه شهرستان دیدار نمودند.

 

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی اسلام‌آبادغرب در این دیدارها که به صورت جداگانه با فرماندار و امام‌جمعه شهرستان برگزار شد با تبریک هفته کار و کارگر، گزارشی از وضعیت واحدهای تولیدی و کارگری شهرستان ارائه نمود.

 

بیژن رضایی عنوان کرد: کارگران و کارفرمایان ستون اقتصادی این نظام و انقلاب هستند که با وجود وضعیت تورم و نابسامانی اقتصادی جهانی کار خود را با چنگ و دندان حفظ کرده‌اند و با وجود توطئه‌های دشمنان در آرامی‌های سال گذشته با درایت کارفرمایان عزیز هیچ گونه حاشیه‌ای در حوزه کارگری شهرستان نداشتیم.

 

 

امام‌جمعه و فرماندار شهرستان در این دیدار ضمن تبریک هفته کار و کارگر ابراز امیدواری کردند: واحدهای کارگری و کارفرمایی شهرستان با الگو قرار دادن فرمایشات رهبری در مهار تورم و افزایش تولید نقش مهمی را ایفا نمایند.

 

کارفرمایان و نمایندگان واحدهای کارگری در این جلسه ها با بیان مشکلات خود، از مسئولین شهرستان درخواست مساعدت و حمایت بیش از پیش داشتند.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد