معاون اجرائی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

در جنگ شناختی نقطه هدف آرمان های نظام و ذهنیت مردم است

کد خبر: 309000
|
19:29 - 1401/08/17
نسخه چاپی
در جنگ شناختی نقطه هدف آرمان های نظام و ذهنیت مردم است
معاون اجرائی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: در جنگ شناختی نقطه هدف آرمان های نظام و ذهنیت مردم است که نظام سلطه در رأس عوامل و بازیگران جنگ شناختی قرار دارد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرهنگ پاسدار افشار محمدی  در اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه 1280 شهید شهر شهیدان مرصاد، اظهار کرد: در شهرستان اسلام آبادغرب ظرفیت های فراوانی از قبیل جوانان تحصیل کرده، زمین های حاصلخیز، مردمانی انقلابی و سلحشور که در تمام عرصه ها و میدان ها پای کار انقلاب ایستاده اند و هم اکنون که مدیران انقلابی دغدغه مند سر کار آمده اند فضا برای خدمتگزاری به مردم بیش از پیش فراهم است.

 

وی افزود: تمامی دشمنان و استکبار جهانی در یک جنگ ترکیبی در مقابل جمهوری اسلامی ایران صف کشیده اند و امروز پی به دور اندیشی امام خمینی(ره) می بریم که با تشکیل بسیج در مقابل دشمنان ایستاد و امروز بسیج در مقابل یکایک تهدیدات دشمنان در عرصه های مختلف؛ اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، رسانه، سیاسی، خانواده و ... برنامه دارد.

 

سرهنگ محمدی عنوان کرد: با نگاهی به ناآرامی های اخیر می بینیم دشمنان از همین گذرگاه های اجتماعی، اقتصادی، رسانه و فضای مجازی عبور کرده اند و دشمن در یک جنگ شناختی در مسیری که خودش طراحی کرده، ادراک ها را کانالیزه می کند و با هجمه های رسانه ای و عملیات روانی قصد فریب جوانان ما را دارد.

 

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص فضای مجازی گفت: در بحث فضای مجازی در کشور کم کاری صورت گرفته و در دولت قبل اعتقادی به این موضوع نداشتند و همه چیز را مشروط به انجام برجام کردند که نتیجه اعتماد به دشمن و عدم اعتماد به جوانان کشور و ظرفیت های داخلی ضربه خوردن کشور است.

معاون اجرائی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) بیان داشت: ابزار نبرد در جنگ شناختی، رسانه و فضای مجازی ست که در بحث تعلیم و تربیت با توجه به تعطیلی دو سه ساله مدارس بخاطر شیوع کرونا کوتاهی هایی صورت گرفت و فضای مجازی در اختیار کلیه دانش آموزان ما از ابتدایی تا دبیرستان قرار گرفت که دشمنان با دسیسه ورود کردند و برنامه هایی برای تسخیر روح و روان جوانان و نوجوانان ما در فضای مجازی یله و رها اجرا کردند، اما دشمن از این غافل است که ما ملت امام حسینیم و این ملت با اعتقاد دل د گرو ولایت و اهل بیت(ع) دارد و در یوم الله 13 آبان با حضور خود برای دشمنان شگفتی ساز شدند و دل خانواده شهدا را شاد کردند.

 

وی عنوان کرد: دشمنان بدنبال القای نا امیدی به مردم و لاینحل نشان دادن مشکلات کشور هستند و یا اینکه در حال القای این هستند که همه مسئولین کشور بی تفاوت و فاسد هستند و یا دشمن بدنبال از بین بردن امید به اصلاح امور، تطهیر رژیم پهلوی و دستاوردسازی برای آنها و بدنبال آرمانی جلوه دادن فضای خارج از کشور هستند که بخاطر این مشکلات مقام معظم رهبری دستور جهاد تبیین را می دهند.

 

وی اضافه نمود: در جنگ شناختی نقطه هدف آرمان های نظام و ذهنیت مردم است که  نظام سلطه(آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی) در رأس عوامل و بازیگران جنگ شناختی قرار دارد، دوم؛ معاندین نظام مانند سلطنت طلبان، منافقین و برخی کشورهای متخاصم منطقه و سوم؛ جریانات خزنده فکری فرهنگی در برخی از رسانه ها و مطبوعات و برخی دانشگاهیان و روشنفکران هستند.

 

سرهنگ محمدی گفت: باید تبیین بصورت دقیق و کارشناسی صورت گیرد؛ کسانی که بدنبال دستاوردسازی برای رژیم پهلوی هستند با مطالعه خاطرات برخی سیاستمداران دوران پهلوی و تاریخ  معاصر به روشنی مشخص می شود این خاندان چه خیانت های بزرگی در حق ملت ایران انجام دادند.

 

وی خاطرشان کرد: با وجود هجمه های فراوان دشمنان بر علیه ملت ایران، راز ماندگاری نظام اسلامی ایران و عدم موفقیت دشمنان، وجود حاکمیت ولایی و رهبری حکیم انقلاب و هماهنگی با فطرت الهی انسان و عدم محدودیت به مرز، قومیت و تفکرجهانی کمک به مستضعفان و مظلومان جهان، حاکمیت ارزش های دینی معنوی و مردمی بودن و همه جانبه بودن انقلاب است.

 

سرهنگ محمدی با تأکید بر لزوم گزارش دستاوردهای انقلاب به مردم در راستای امید بخشی به جامعه و خنثی سازی توطئه دشمنان، خاطرنشان کرد: امام(ره) می فرماید؛ بیان دستاوردها و پیامدها و کارهای انجام شده نه تنها کاری شایسته است بلکه امری واجب است.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد