در شورای اداری شهرستان مطرح شد:

برنامه ریزی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اسلام آبادغرب/برگزاری اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در شهرستان

کد خبر: 308277
|
14:47 - 1401/03/08
نسخه چاپی
برنامه ریزی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اسلام آبادغرب/برگزاری اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در شهرستان
در شورای اداری شهرستان ضمن برنامه ریزی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اسلام آبادغرب اعلام شد؛ اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در شهرستان برگزار می شود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، شورای اداری شهرستان با حضور مدیران و مسئولان در فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی  امام جمعه شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، عنوان کرد: با وجود گذشت 5 دهه از عمر پر برکت انقلاب هنوز شور انقلابی در بین نسل های جوان و نوجوان این انقلاب موج می زند و نقشه های دشمنان یکی پس از دیگری نقش برآب شده و این نشان از ارتباط امام خمینی(ره) با سرچشمه رحمت و ولایت برای بنیان گذاری انقلاب بوده است و ترسیم نقشه راه تداوم انقلاب با هدایت ولایت وفقیه در عصر ظهور حکایت از علم و حکت امام راحل دارد.

 

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در این جلسه اظهار کرد: امام خمینی(ره) پرچمدار مکتب عاشورا بوده و زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام راحل از وظایف تمام اقشار جامعه می باشد.

 

 

وی با اشاره به این فرموده رهبر معظم انقلاب که؛ این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، گفت: برای شناخت بیشتر معمار کبیر انقلاب باید منویات مقام معظم رهبری را دنبال کنیم.

 

فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی با هدف ایجاد فضای ناامیدی در جامعه، گفت: ما باید دستاوردهای نظام را برجسته کنیم و از هر فرصتی برای فراهم نمودن زمینه حضور مردم در مراسمات ملی، یوم الله ها، جشن ها ، یادواره ها و بزرگداشت ها استفاده کنیم چون این انقلاب مال مردم است.

 

سرهنگ سلطانقلی فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در این جلسه جزئیات برنامه اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در شهرستان را تشریح کرد  و گفت: سرود سلام فرمانده لرزه بر تن دشمنان انداخته است.

 

در این جلسه مدیران و مسئولان حاضر به بیان دیدگاه ها و نکته نظرات خود پرداختند، همچنین درخصوص برنامه دهه کرامت و حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان برنامه ریزی لازم صورت گرفت.

 

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد