در پنجاهمین جلسه ستاد کرونا اسلام آبادغرب مطرح شد:

تزریق بیش از 145 هزار دوز واکسن کرونا در اسلام آبادغرب

کد خبر: 307418
|
23:20 - 1400/08/08
نسخه چاپی
تزریق بیش از 145 هزار دوز واکسن کرونا در اسلام آبادغرب
در پنجاهمین جلسه ستاد کرونا اسلام آبادغرب اعلام شد:  145664 دوز واکسن کرونا در سه نوبت به مردم شهرستان تزریق شده است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، پنجاهمین جلسه ستاد کرونا در اسلام آبادغرب با حضور فرماندار و معاونت سیاسی، خانم دکتر شاه آبادی معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه، دکتر نادری مدیر شبکه بهداشت ودرمان و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 

دکتر محمدرضا نادری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب در ابتدای جلسه ستاد کرونا با ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان، گفت: آمار واکسن در شهرستان در نوبت اول؛ 86577 دوز، در نوبت دوم؛58981 دوز، در نوبت سوم؛ 106 دوز و در کل نوبت اول ودوم وسوم؛ 145664 دوز واکسن کرونا در سه نوبت به مردم شهرستان تزریق شده است.

 

وی افزود: ایمنی جامعه در خصوص بیماری کرونا تنها با واکسیناسیون  قابل حل هست وهیچ فرد سالمی که واکسن زده باشد و به کرونا مبتلا شده تا کنون فوت نکرده است.

 

 

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در این جلسه با بیان اینکه؛ هیچ مشکلی از نظر واکسیناسیون عمومی نداریم، گفت:  شهرستان دارای 4 پایگاه واکسیناسیون تجمیعی می باشد و همه باید زمینه لازم برای واکسیناسیون عمومی فراهم کنیم. 

 

وی افزود:  اگر واکسیناسیون مردم به ۹۵ درصد برسد جامعه ما ایمن خواهد شد، لذا همه اصناف باید واکسن بزنند و رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه زدن ماسک را در اولویت قرار دهند.

 

فرماندار شهرستان عنوان کرد:  کلیه دستگاهای حمایتی از ارائه خدمت به افراد تحت پوشش بدون تزریق واکسن خودداری نمایند و  تمام پرسنل ادارات بدون استثنا بایستی واکسن تزریق نمایند.

 

گفتنی ست؛ در این جلسه اعضای ستاد کرونا در شهرستان نکته نظرات خود را بیان کردند و درخصوص بازگشایی مدارس و دانشگاهها در صورت واکسینه شدن  دانش آموزان و دانشجویان تأکید گردید.

 

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد