مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب مطرح کرد:

الزام کلیه مدیران مدارس به تهیه اطلس یادگیری و آموزشی در مدارس

کد خبر: 306445
|
14:07 - 1399/09/15
نسخه چاپی
الزام کلیه مدیران مدارس به تهیه اطلس یادگیری و آموزشی در مدارس
مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب بر الزام کلیه مدیران مدارس به تهیه اطلس یادگیری و آموزشی در مدارس تاکید نمود.

به گزارشاسلام آباد خبر،  جلسه شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با حضور مدیر و معاونین و کارشناسان عضو در صبح امروز شنبه پانزدهم آذر ماه در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

 

 

جمال الدین برجی مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب با اشاره به شیوع کرونا و تعطیلی سراسری خواستار توجه بیشتر معاونین و کارشناسان اداری به وضعیت تحصیلی دانش آموزان در فضای مجازی و نظارت مستقیم بر برنامه های آموزشی مدارس شد.

 

 

در ادامه جلسه معاونین آموزش ابتدایی و آموزش متوسطه گزارشی از روند تحصیلی دانش آموزان در فضای مجازی و موانع و مشکلات این سیستم و نیز چگونگی تهیه بسته های آموزشی تهیه شده توسط معلمان و دبیران و گروه های آموزشی ارائه نمودند.

 

 

مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب با تاکید برشناسایی دانش آموزان محروم از خدمات آموزشی توسط مدیران مدارس عنوان کرد: آموزش این دانش آموزان بصورت غیر حضوری و در صورت لزوم آموزش حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.

 

 

وی همچنین بر شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل توسط مدیران مدارس با همکاری نهادهای برون سازمانی ( فرمانداری – بخشداری - بهزیستی – امور عشایری – کمیته امداد و ... ) تاکید کرد.

 

 

برجی با الزام کلیه مدیران مدارس به تهیه اطلس یادگیری و آموزشی در مدارس، بیان داشت:  نظارت مستمر مدیران و کارشناسان آموزشی و سرگروه های آموزشی از کلاس های شاد مطابق برنامه تعیین شده ضروری است.

 


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد