با حضور خانواده معظم شهدا، مردم و مسئولین شهرستان/

یادواره شهدای جاوید الاثر شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 305420
|
12:24 - 1398/11/07
نسخه چاپی
یادواره شهدای جاوید الاثر شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد
با حضور خانواده معظم شهدا، مردم و مسئولین شهرستان، یادواره شهدای جاوید الاثر شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، شامگاه روز گذشته پس از نماز مغرب و عشاء با حضور خانواده معظم شهدا، مردم و مسئولین شهرستان، یادواره شهدای جاوید الاثر شهرستان در مسجد الزهرا اسلام آبادغرب برگزار شد.



‍ امام جمعه اسلام آباد غرب حجت الاسلام والمسلمین محمد طاهه مهری در مراسم اولین یادواره شهدای جاوید الاثر شهرستان اسلام آباد غرب حجت‌الاسلام والمسلمین مهری اظهار کرد : جهاد سیاسی جهادیست کبیر که خود خداوند در قرآن سوره فرقان آیه ۵۲ به آن اشاره میکند و شهدایی که مفقودالجسد اما جاویدالاثر شدند در این جهاد بزرگ شرکت کرده اند .

امام جمعه شهرستان اسلام‌آباد غرب اذعان کرد : حضور شما مردم در یادواره و بزرگداشت این شهدا این هم جهاد سیاسیست که باید با رفتارمان ، با گفتارمان و  با موضع گیری در سنگر انقلاب
این جهاد سیاسی را انجام دهیم و خداوم متعال هم در سوره حج به ما وعده داده که همراه افراد با ایمان است و هرکس قدمی برای خدا بردارد خدا هم او را کمک میکند.

 



وی ادامه داد در قضیه شهادت حاج قاسم سلیمانی دیدیم خداوند برای این شهید چه بسیجی کرد ، مگر شهید مشهور و معروف نداشتیم ؟ اما این بار دیدیم که خدا ی متعال به میدان آمد و این شد جهاد سیاسی ، باید بدانیم شهدای عزیز یک جهاد نظامی داشتند و یک جهاد کبیر جهاد سیاسی و معنوی دارند .

حجت‌الاسلام والمسلمین مهری در پایان عنوان کرد : در چله اول انقلاب ما مشکلاتی را دیدیم و مردم نارضایتی‌هایی داشتند ، اما در ابتدای چله دوم انقلاب اسلامی  خون حاج قاسم سلیمانی یک روح تازه یک تحرک و یک نشاط اجتماعی را در بین مردم به وجود آورد ، این یعنی مدیریت میدانی خدا در صحنه‌هایی که لازم است دست خدا و یدالله وجود داشته باشد ، که آقا فرمود وقتی که این اتفاق می‌افتد این ایام تبدیل به ایام الله میشود .

وی تصریح کرد: حسّاسیّت در برابر دشمن و کار دشمن و نقشه‌ی دشمن و عدم تبعیّت از او، که البتّه باید دشمن را شناخت، نقشه‌ی او را فهمید و از تبعیّت دشمن سر باز زد، قرآن این عدم تبعیّت را جهاد کبیر نام نهاده است.

 

در این مراسم پس از مداحی ذاکرین اهل بیت و سینه زنی عزاداران فاطمی، از تنی چند از خانواده شهدا به نمایندگی از 14خانواده شهید جاویدالاثر شهرستان تجلیل بعمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها