رییس جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب خبر داد:

واژگونی تیبا در محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه 2مصدوم برجای گذاشت+تصاویر

کد خبر: 301369
|
19:29 - 1397/01/12
نسخه چاپی
واژگونی تیبا در محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه 2مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
اسلام آبادخبر: رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب از واژگونی خودروی تیبا در محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه و مصدوم شدن 2 نفر در این حادثه خبر داد.

غلام اسدی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، واژگونی خودروی تیبا در محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه و مصدوم شدن 2 نفر در این حادثه خبر داد.

 

 

وی افزود: در ساعت 12:47 دقیقه امروز در محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه  یک دستگاه رانا واژگون شده که به محض اطلاع سریعا" تیم امداد هلال احمر و فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب در محل حادثه حاضر گردید.

 

اسدی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته، گفت: یک مصدومین حادثه پس از امدادرسانی اولیه توسط آمبولانس هلال احمر و فوریت های پزشکی به اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب منتقل گردیدند.

 

 

 

اسدی خاطرنشان کرد شب گذشته نیز یک دستگاه وانت در اسلام آبادغرب واژگون شده است.

 


وی افزود: در ساعت 23 شب گذشته یک دستگاه وانت پیکان در محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه واژگون شده که به محض اطلاع سریعا" تیم امداد هلال احمر و فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب در محل حادثه حاضر گردید.

 

 

اسدی ادامه داد: مصدوم حادثه پس از امدادرسانی اولیه توسط آمبولانس هلال احمر و فوریت های پزشکی به اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب منتقل گردیدند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها