ماجرای سلبریتی های پشیمان و دولتی که پشت حامیانش را خالی کرد

کد خبر: 300149
|
09:50 - 1396/10/10
نسخه چاپی
ماجرای سلبریتی های پشیمان و دولتی که پشت حامیانش را خالی کرد
اسلام آباد: اکنون جا دارد از آقای نوبخت بپرسیم که آیا شما حمایت این اشخاص از دولت دوازهم را انکار می کنید؟ آیا نمی پذیرید که تعدادی از آرای مردم را این افراد برایتان به ارمغان آوردند؟

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اردیبهشت ماه که جو انتخاباتی بر کل جامعه حاکم بود.هر کدام از نامزد های ریاست جمهوری سیاست های تبلیغاتی خود را با تمام توان پیاده می کردند.انگار که فراموش کرده باشند روزهای تبلیغات تمام خواهد شد و مردم منتظرند تا دولت منتخب به وعده های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشاند.

دولت تدبیر و امید بیش از هر کاندیدای دیگری دست به دامان هنرمندان و چهره های سرشناس ورزشی و مردمی شد.تا جایی که در آن زمان از اشخاصی حمایت کرد که مدت ها بود اسامی ممنوعه به حساب می آمدند.البته بهتر است بگویم دست به دامان محبوبیتشان در بین مردم شد.

 

سیل عظیمی از سلبریتی ها به حمایت از دولت دوازدهم برخاستند.در دیدارهای تبلیغاتی دولت با مردم کنارشان بودند و شعار تا 1400 با روحانی را سر می دادند.در فضای مجازی و صفحات شخصی خویش از دولت تدبیر و امید حمایت می کردند و بر سر کار نیامدن دوباره این دولت را بازگشت به عقب می دانستند که با هشتگ به عقب بر نمی گردیم ،اینگونه کاندید مورد نظر خویش را حمایت می کردند.کنسرت هایی در آن ایام برگزار شد که باورش برای عموم مردم ساده نبود.

          

                                        

چهره هایی همچون علی کریمی،نوید محمد زاده،مهدی پاکدل،رضا صادقی و ...از آن دسته حامیان دولت در زمان انتخابات بودند که اکنون پس از گذشت 7 ماه از برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران،نارضایتی خود را از عملکرد دولت در صفحات شخصی خود در فضای مجازی اعلام نموده و همچنین ابراز پشیمانی کرده اند.و برخی نیز بابت این حمایت،از مردم معذرت خواسته اند.

       

        

 

این اقدام آنها بازتاب بسیاری هم در فضای مجازی و هم در فضای رسانه ای به دنبال داشته است تا آن جا که چندی پیش آقای نوبخت سخنگوی دولت طی مصاحبه ای با خبرنگاران چنین اظهار داشت که سلبریتی ها دغدغه مردم نیستند و آن ها که ابراز پشیمانی کرده اند اصلا رای نداده اند.

اکنون جا دارد از آقای نوبخت بپرسیم که آیا شما حمایت این اشخاص از دولت دوازهم را انکار می کنید؟ آیا نمی پذیرید که تعدادی از آرای مردم را این افراد برایتان به ارمغان آوردند؟

چگونه است که حمایتشان را می خواستید اما انتقادشان را خیر؟چگونه است که قبل از انتخابات دست به دامان همین سلبریتی ها شده بودید اما حالا آنها را حتی نمی شناسید؟تقریبا می توان گفت که اکثر مردم هنوز به یاد دارند که دولتتان یکی از گزینه هایی که در مناظرات بر روی آن مانور می داد همین هنرمندان بودند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد