جشن تولد ۷ ماهگی وعده های روحانی؛

حنای دولت اصلاح طلبان اعتدالیون رنگ ندارد!

کد خبر: 299967
|
13:57 - 1396/09/30
نسخه چاپی
حنای دولت اصلاح طلبان اعتدالیون رنگ ندارد!
حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور کشورمان در گرمای تبلیغات انتخابات برای مقابله با رقبای انتخاباتی،شعارها و وعده هایی داد که تا کنون رنگ عملیاتی نگرفتند.

به گزارشاسلام آباد خبر؛ به نقل از بیان روز،روحانی که کلید اعتدال را در پاستور از طی چهار سال گذشته به دست گرفت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توانست مجددا سکان دار دولت شود.

به راه اندازی جو سیاسی و طرح شعارهای خوش آب و رنگ توسط سیاسیون اصلاح طلب برای برنده شدن روحانی در تریبون های مختلف مطرح شد که بالاخره با شیطنت برخی استانداران،فرمانداران ،بخشداران و مدیران کل روحانی پیروز میدان انتخابات شد.

البته در مناظرات انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی و قالیباف از طیف جریان انقلابی و اصول گرایی با طرح مسائل و برنامه های انتخاباتی منهای شعارها و وعده هایی که قابلیت اجرایی ندارد با آرامش روند تبلیغاتی انتخاباتی را پیش می بردند.

قالیباف و رئیسی

در این میان هم نیز برخی ها با شیطنت از همین صداقت کاندیداهای اصول گرا سوءاستفاده می کردند واقدام به توهین وتخریب می کردند.

اصلاح طلبان در این میان که برای جانشینی روحانی،گزینه مناسبی را پیدا نکردند و به اتفاق نظر هم نیز دست پیدا نکرده بودند،روحانی را دوباره به عنوان گزینه جریان سیاسی خود برای انتخابات معرفی و مورد حمایت قرار دادند.

روحانی که در چهار سال قبل بیشتر کم کاری دولت را به گردن دولت احمدی نژاد می انداخت و از این طرف هم برخی ها با شیطنت برخی دیگر مشکلات اقتصادی کشور به گردن دشمنان نظام وتحریم ها می دانستند.

روحانی رئیس جمهور

در این دوره از تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری،تیم انتخاباتی روحانی استراتژی را تغییر دادند و با آوردن جهانگیری به میدان انتخابات به وی ماموریت دادند که بازیگردان تبلیغات وی باشد.

روحانی در این بحبوبه تبلیغات انتخابات فقط برای پیروز شدن در این میدان اقدام به طرح شعارها و وعده هایی کرد که تا کنون مردم از آنها بهره ای نبردند.

رئیس جمهور در یکی از وعده های انتخاباتی قابل تامل خود به صراحت اعلام کرد که تا پایان دولت دوازدهم فقر مطلق را از ایران حذف می کند.

به مردم قول می دهم که در دولت دوازدهم فقر مطلق در ایران برای همیشه رخت بر بکند.( سفر انتخاباتی به خرم آباد - 24اردیبهشت ۱۳۹۶)


پس از این وعده رئیس جمهور ،مردم منتظر اقدامات کوتاه مدت دولت برای کاهش فشار اقتصادی  بودند ولی برعکس بلافاصله خبری با عنوان "گورخوابی "در ایران رسانه ها وفضای مجازی را منفجر کرد.

گورخوابی دولت

گور خوابی پدیده ای نادر و قابل تامل که در راستای همین وعده رئیس جمهور به عنوان حذف فقر مطلق در کشور به وقوع پیوست.

پس از برگزاری انتخابات به جای آغاز کم رنگ شدن فقر در ایران، شاهد افزایش فقر و رنج های مردم به خصوص قشر محرومین و مستضعفین هستیم.

گرفتن نان با استفاده از کارت یارانه از نشانه های حذف فقر مطلق مد نظر رئیس جمهور که شعار انتخاباتی داده وپیگیر حل آن هست.

نان و کارت یارانه

افزایش حاشیه نشینی شهرها به خاطر همین فقر مطلق که اتفاقات تلخی در همین خصوص در سطح کشور دارد رخ می دهد.

دومین وعده رئیس جمهور در خصوص روستاییان ومهاجرت ها است که تا کنون این امر به صورت گسترده در مناطق محروم و استان های کم برخوردار در حال گسترش است.

 روحانی در سخنرانی های تبلیغاتی خود اعلام کرد:در خصوص توسعه روستایی کشور و حمایت از روستاییان دو سرفصل مسکن و درآمد و اشتغال روستاییان بسیار مهم است. زیرا بدون توجه به این دو رکن، سایر حمایت‌ها نخواهد توانست سبب توانمندسازی روستاها و عدم مهاجرت آنها به شهرها شود. بر این اساس طرح‌های حمایت از روستاییان در دولت دوازدهم عمدتا بر این دو رکن استوار است. یکی از مولفه‌های اصلی افزایش سطح درآمد درآمد روستاییان تقویت و توسعه صنایع روستایی است.

زلزله کرمانشاه وتخریب منازل مسکونی روستایی از مصادیق بارز همت دولت برای تقویت روستا نشینی است.

زلزله ایران

به دلیل مسائل ومشکلاتی که بانک هاوجود دارند ،سود بالای تسهیلات و ناتوانی در باز پرداخت وام ها،روستاییان هنوز نتوانستند وام مسکن بگیرند.

کشاورزی و دامداری مهمترین شغل روستاییان است دولت چه خدماتی به این قشر می دهد که امید به ماندن در روستا در بین روستاییان تقویت شود.

نهاده های کشاورزی و دامی را به صورت آزاد وگران به کشاورز ودامدار می دهید و از آن طرف هنوز بیشتر روستاهای کشور از نعمت طرح هادی محروم هستند.

خشکسالی وکشاورزی

به دلیل خشکسالی های متعدد ،آب های زیر زمینی کاهش پیدا کرده اند و بیشتر روستاهای ما مشکل کمبود آب شرب دارند و این امر به معضلی در روستاهای ما تبدیل شده که باعث مهاجرت روستاییان از محل های زندگی خود شده است.

 این فقط قسمت کوچکی از صدها وعده های تاریخی دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان می باشد که مردم تا پایان عمر این چهار سال دولت اصلاحات با پوسته اعتدال گرایی انتظار عمل کردن دولتمردان به وعده های خود دارند.

حنای دولت اصلاح طلبان اعتدالیون رنگ ندارد!

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد