مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه مطرح کرد:

۵۳ هزار خانوار حادثه دیده در زلزله کرمانشاه دفترچه امدادی گرفتند

کد خبر: 299607
|
11:37 - 1396/09/07
نسخه چاپی
۵۳ هزار خانوار حادثه دیده در زلزله کرمانشاه دفترچه امدادی گرفتند
اسلام آبادخبر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اعطای دفترچه امدادی به ۵۳ هزار خانوار حادثه دیده در زلزله اخیر کرمانشاه خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، محمد رضا امیریان  با بیان اینکه ۵۳ هزار خانوار حادثه دیده تا کنون دفترچه امدادی دریافت کردند، اظهار داشت: در ۷ شهرستان متاثر از زلزله این خانوارها شناسایی شدند و اقدامات و توزیع اقلام در قالب همین دفترچه های امدادی صورت می گیرد.

وی یادآور شد: غیر از سرپلدهاب تمامی مناطق دیگر از جمله اسلام آبادغرب، دالاهو، قصرشیرین و گیلانغرب بسته های ۷۲ ساعته خود را تا کنون دریافت کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: علاوه بر این اقلام ۷۲ ساعته روزانه هدایای مردمی بین حادثه دیدگان توزیع می شود.

وی تصریح کرد: در سرپلدهاب ۱۱ هزار و ۶۰۰ خانوار حائز شرایط دریافت اقلام و سبدهای غذایی جمعیت هلال احمر هستند و در این زمینه هیچ محدودیتی در مورد بحث توزیع و میزان آن نداریم.

امیریان بیان داشت: این سبدها بیشتر برای خانواده های ۳ نفره در نظر گرفته شده اند که شامل یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی،   انواع کنسروها و ... است و پس از بررسی و نظارت بر تاریخ مصرف بین آسیب دیدگان توزیع می شود.

وی ادامه داد: همچنین تقسیم جیره های خشک از جمله چایی، قند، شکر، برنج و ... در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم خانوارهای را به شرایط عادی زندگی برگردانیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در بیشتر موارد اقلام را درب چادرها و بر اساس دفترچه های امدادی تقسیم می کنیم.

وی در پایان گفت: برای دریافت دفترچه ممکن است افرادی غیر از حادثه دیدگان ثبت نام کرده باشند که در این زمینه براساس آمار و اطلاعاتی که بنیاد مسکن قرار است تا جمعه تهیه کنند افراد را شناسایی خواهیم کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها