حشمت‌الله فلاحت‌پیشه:

در قبال بخشی از دستاوردهای هسته‌ای عقب‌نشینی کردیم/ هیچ قسمت از مباحث تحریم‌زدایی انجام نشده است

کد خبر: 297433
|
08:21 - 1396/03/31
نسخه چاپی
در قبال بخشی از دستاوردهای هسته‌ای عقب‌نشینی کردیم/ هیچ قسمت از مباحث تحریم‌زدایی انجام نشده است
اسلام آبادخبر:عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است: در قبال بخشی از دستاوردهای هسته‌ای عقب‌نشینی کردیم.

به گزارشاسلام آباد خبر،حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر شما عملکرد دولتمردان در قبال حفظ دستاوردهای هسته‌ای تاکنون چگونه بوده است، گفت: دستاوردهای هسته‌ای ایران فناوری‌های مسالمت‌آمیزی بود که به هر حال تا غنی‌سازی 20 درصدی پیش رفت اما در غالب برجام قرار شد تا غنی‌سازی به 5 درصد برسد.

وی افزود: همچنین توان تولید صنعتی و تحقیقاتی کشور در سایه توافق برجام و همزمان با پیشرفت هسته‌ای در دنیا به مرحله تولید فناوری سانتیفیوژ‌های Ir8 پیش رفت و همچنین در زمینه آب سنگین هم توان صنعتی‌مان حفظ شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برجام به طور کلی اجرا نشد تصریح کرد: معتقدم تحریم‌زدایی در پی توافق برجام به طور کلی صورت نگرفت اما ما در غالب برجام برخی از دستاوردهای خود را حذف و از آنها عقب‌نشینی کردیم اما با این حال فناوری هسته‌ای  به طور کلی حفظ شد.

فلاحت‌پیشه در ادامه با اشاره به عملکرد دولت در این زمینه تأکید کرد: دولت در سال‌های اخیر در حفظ دستاوردهای هسته‌ای تلاش خود را کرده اما در پی این تلاش‌ها هیچ قسمت از مباحث تحریم‌زدایی انجام نشده است.

 باشگاه خبرنگاران جوان/

انتهای پیام /

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد