در فرمانداری شهرستان صورت گرفت/

تشریح قانون و آیین نامه اجرایی حمایت ازشرکت ها وموسسات دانش بنیان در اسلام آباد غرب

کد خبر: 297154
|
13:39 - 1396/02/19
نسخه چاپی
 تشریح قانون و آیین نامه اجرایی حمایت ازشرکت ها وموسسات دانش بنیان در اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: جلسه تشریح قانون و آیین نامه اجرایی حمایت ازشرکت ها وموسسات دانش بنیان در اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه تشریح قانون و آیین نامه اجرایی حمایت ازشرکت ها وموسسات دانش بنیان در محل فرمانداری اسلام آباد غرب برگزار شد.

در اين جلسه فرماندار شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مهندس شهبازیان وبانیان این جلسه  واستفاده از مطالب و موضوعات مطرح شده عنوان داشت: انتقال مفاهیم واصطلاحات در این قانون و آیین نامه  به زبان ساده و روان وقابل درک توسط کارشناسان به جامعه هدف و مخاطبان باشد همچنین به نقش وتاثیر دانشگاهها در این مسیر و مقوله تاکید نمود، که باید دانشگاهها در این حوزه ورود کنند  و برای به سرانجام رساندن کار تا حد امکان پروسه کاری و زمانی را محدود نماییم .

 

کریمی با اشاره با توضیحاتی که مهندس شهبازیان در خصوص دوره های تحقیق و توسعه  برای مستند سازی و اخذ گواهینامه و تاثیر آنها در رشد و توسعه فعالیت ها و استفاده از قانون حمایت از واحد های تحقیق وتوسعه دادند خواستار برگزاری  این دوره در هفته های آتی در شهرستان برای واحد های تولیدی و صنعتی را شدند.

 

به گزارشاسلام آباد خبر، مهندس شهبازیان دبیرکمیته طرح های دانش بنیان استان کرمانشاه در قالب پاور پوینت  به ارائه مطالب در خصوص تعاریف قانون، شرکت، کارگروه، فهرست کالا وخدمات دانش بنیان، معیارهای ارزیابی، شرایط کالا و خدمات دانش بنیان، پرداخت.

 

وی همچنين به شرایط وخدمات و تسهیلاتی که قانون و دستگاه اجرائی( معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری) برای شرکت های دانش بنیان از جمله استفاده از کمک های مالی و اعتباری صندوق نو آوری وشکوفایی ، استفاده از معافیت های مالیاتی ،عوارض،حقوق گمرگی،سود بازرگانی،عوارض صادراتی به مدت 15 سال  و استفاده ازمزایای قانونی مناطق آزاد در خصوص روابط کار،معافیت های مالیاتی و عوارض سرمایه گذاری خارجی و مبادلات مالی بین المللی توضيحاتي را براي حضار ارائه نمودند.

گفتنی است؛ در این جلسه کریمی فرماندار شهرستان، مهندس بابایی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی، روسای دانشگاههای آزاد اسلامی،پیام نور،آموزشکده فنی وحرفه ای،مرکزآموزش علمی کاربردی امام رضا(ع)،مرکزآموزش  علمی کاربردی خضرا،روسای ادارات جهاد کشاورزی،صنعت معدن وتجارت،امور مالیاتی و مرکز رشد واحدهای فناور و تعداد کثیری از واحد های فناور مرکز رشد اسلام آباد غرب وواحد های تولیدی وصنعتی فعال حضور داشتند .

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد