فرماندار اسلام آباد غرب خبر داد:

احداث مرکز خدمات جامع سلامت در اسلام آبادغرب

کد خبر: 297017
|
17:07 - 1396/01/30
نسخه چاپی
احداث مرکز خدمات جامع سلامت در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آباد غرب از احداث مرکز خدمات جامع سلامت در مسکن مهر شهید نژاد رضایی (شرف آباد) خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، باحضور جمعی از مسئولین شهرستان مشکل صدور سند زمین مرکز جامع سلامت مورد بررسی قرار گرفت و در این جلسه فرماندار اسلام آباد غرب  از احداث این مرکز خدمات جامع سلامت در مسکن مهر شهید نژاد رضایی (شرف آباد) خبر داد.

 

افشین کریمی فرماندار شهرستان گفت: این جلسه خاص پیگیری صدور سند زمین مرکز خدمات جامع سلامت مسکن مهر شهید نژاد رضایی انجام شد و این مرکز با امکانات کامل و در زمینی بمساحت 2000 متر مربع و اعتبار 10 میلیارد ریال ساخته می شود.

 

وی افزود: این مرکز می تواند خدمات بهداشتی و درمانی را به بیش از 13 هزار نفر از شهروندان گرانقدر ارائه نماید

 

فرماندار اسلام آبادغرب اظهار کرد: خدمات دولت در حوزه سلامت برای شهرستان اسلام آباد غرب بسیار مطلوب بود و خوشبختانه اقدامات قابل توجهی از جمله بهره برداری از بیمارستان 120 تختخوابی انجام گرفت و پروژه های بسیار مهمی کلنگ زنی شده که در سالجاری به بهره برداری خواهند رسید.

 

 

 کریمی گفت: در دولت تدبیر و امید اعتبارات لازم برای اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری در اسلام آبادغرب بصورت کامل تخصیص یافت و درمسکن مهر شهید نژاد رضایی اقدامات مطلوبی از جمله ساخت مدرسه، مسجد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،کتابخانه، سالن ورزشی و پاسگاه انتظامی انجام شده و این مرکز بهداشتی درمانی هم انشاالله خدمتی دیگر از دولت برای اهالی این شهرک خواهد بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد