امام جمعه موقت اسلام آبادغرب:

نوروز از ایام معصومین و شیعیان است/ پرداختن برخی سایت ها به تطهیر خاندان ملعون پهلوی

کد خبر: 296751
|
17:33 - 1395/12/27
نسخه چاپی
نوروز از ایام معصومین و شیعیان است/ پرداختن برخی سایت ها به تطهیر خاندان ملعون پهلوی
اسلام آبادخبر: امام جمعه موقت اسلام آبادغرب گفت: به فرموده امام صادق(ع)؛ نوروز از ایام ما و شیعیان ماست که عجم آن را حفظ کرده و عرب آن را ضایع کرده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام علی اوسط کماسی امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در خطبه های آخرین نمازجمعه سال 95 با اشاره به پرداختن برخی سایت ها به تطهیر خاندان ملعون پهلوی، گفت: بحرین زمانی استان چهاردهم ایران بوده که شاه ملعون آن را به انگلیس هدیه کرده، و 75 درصد مردم بحرین شیعه هستند و 25 درصد مردم آن اهل سنت تحت سیطره عربستان و آمریکا هستند.

 

وی افزود: مردم بحرین می گویند که بگذارید ما رای بدهیم و آزاد باشیم، اما کشورهای عربی سپر جزیره درست کرده اند و آنها را سرکوب می کنند و افراد دیگری از سایر کشورها به آنجا می آورند و در بحرین تابعیت می دهند ولی شخصی مثل شیخ عیسی قاسم که اصالتا" و جد در جد اهل بحرین است، را سلب تابعیت می کنند.

 

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب گفت: دشمنان اسلام یکی از جرم های شیخ عیسی قاسم را پولشویی ذکر کرده اند و آنها وجوهاتی را مردم به دستور خداوند متعال بعنوان خمس و ... به این مرجع عالیقدر دینی می دهند را پولشویی می دانند، اما میلیاردها دلار خرید و فروش اسلحه، میلیاردها دلار جابجایی مواد مخدر و کالای قاچاق که توسط کشورهای غربی اجام می شود، پولشویی نمی دانند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان جنایات انجام شده دریمن، با اشاره به برجام گفت:  مقامات صهیونیست ها بعد از برجام گفتند که با توجه به قرارداد برجام تا 25 سال آینده خیال مان در قبال ایران راحت است و مقام معظم رهبری در این خصوص اظهار کرد؛ تا 25 سال آینده اسرائیل دیگر نیست.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب با اشاره به مناسبت های پیش رو به میلاد مبارک فاطمه زهرا(س) و عید نوروز اشاره کرد: و خصوص اسماء و القاب مبارک حضرت  زهرا به ایراد سخن پرداخت.

وی افزود: امام صادق(ع) به یکی از یارنش فرمود: هیچ  روزی از نوروز نمی رسد مگر اینکه ما در نوروز توقع فرج را داریم، نوروز از ایام ما و شیعیان ماست که عجم آن را حفظ کرده و عرب آن را ضایع کرده است.

وی اضافه نمود: معلی بن خنیس یکی از یاران امام صادق(ع) که در صبح نوروز به خدمت ایشان رسیده بود، نقل کرد که امام در خصوص نوروز فرمود:  نوروز همان روزی است که خداوند از بندگان میثاق گرفت که بنده خدا باشند و برای او شریک قائل نشوند.

 

حجت الاسلام کماسی با اشاره به ایام اربعین اولین شهید مدافع حرم " حاج خیرالله احمدی فرد" یاد و خاطره این شهید والامقام و دیگر شهدای گرانقدر را گرامی داشت.

وی با انقاد از برخی مراسمات ختم که در شهرستان برگزار می شود گفت: برخی کارها که مداحان و مجریان مراسمات ختم انجام می دهند که در وسط قرائت قرآن دست به تقدیر و تشکر به افراد می زنند، این نوعی وهن و بی حرمتی به قرآن است که

بارها تذکر داده شده است.

خطیب جمعه در خصوص ساعت مراجعه به مزارستان با بیان یکی از پیشنهادات شهروندان گفت: بهتر است  که نماز ظهر و عصر خوانده شود و بعد از نماز مومنین با وضو به مزار شهدا بروند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها