نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد:

لزوم مشارکت همگانی برای کاهش طلاق در جامعه

کد خبر: 296119
|
22:25 - 1395/10/18
نسخه چاپی
لزوم مشارکت همگانی برای کاهش طلاق در جامعه
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، طلاق را مسئله و معضلی بزرگ در جامعه دانست که کاهش آن نیازمند مشارکت مردم و مسئولین است.

به گزارشاسلام آباد خبر  ،  آیت الله  مصطفی علما امروز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان  که در محل بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، گفت: باید با محوریت شورای فرهنگ عمومی یک طرح بزرگ و کارشناسی شده ای برای کاهش طلاق  و تحکیم ازدواج را  با همکاری همه مردم و مسولان به اجرا در آورد.

 

وی افزود: برای این مهم می توان از طرح های استان های دیگر نظیر طرح «بهار نکو» استان فارس و یا طرحی که در استان کرمان انجام شده است کمک گرفت و آنها را متناسب با استان کرمانشاه  اجرایی کرد.

 

وی گفت: برای انجام چنین کارهایی نباید بدنبال بودجه و امکانات فوق العاده باشیم بلکه بایستی از امکانات موجود بهترین استفاده را ببریم و بتوانیم نتیجه ای نیز از فعالیت های خود ببریم.

 

وی افزود: در گذشته  بزرگان و روحانیون حاضر در محله ها و  فامیل ها  با ریش سفیدی بسیاری از این مشکلات را به راحتی برطرف می کرده اند اما متاسفانه امروز با وجود شرایط خاصی که هست برنامه های مختلف مشاوره ای و رسانه ای موفق نبوده اند که باید به دنبال علت های آن بود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد