فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

تكريم بسيج، احترام به مردانگي و مروت است/تشریح برنامه های هفته بسیج در اسلام آبادغرب

کد خبر: 295876
|
21:39 - 1395/08/27
نسخه چاپی
 تكريم بسيج، احترام به مردانگي و مروت است/تشریح برنامه های هفته بسیج در اسلام آبادغرب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار اسلام آبادخبراظهار کرد:بیش از 100 برنامه فرهنگی، ورزشی و سیاسی در این شهرستان همزمان با هفته بسیج اجرا می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ خدادادیان ضمن تسلیت ایام اربعین اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره 1280 شهید شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بسیجیان، سرو قامتانی هستند که سرو در توصیف عظمتشان خمید و دریادلانی که دریا برای تفهیم وسعتشان خشکید، پروانه صفتانی که شمع از سوز و جمالشان آب شد، غیرتمندانی که کوه از هیبت غیرتشان فرو ریخت و طلایه‏ دارانی که حق در سیمایشان متجلّی است.

 

وی افزود: تكريم بسيج، احترام به مردانگي و مروت است، پاسداشت جوانمردي و تضمين آينده است، بسيجيان نيازي به احترام و تجليل ما ندارند، ما هستيم كه به آنان و به حضور فعالشان براي هميشه نيازمنديم. جنگ آزمون خوبي براي جدا شدن صف مدعيان و مردان حقيقت بود، شعار امروز اگر پشتوانه و سابقه اي در ديروز نداشته است، بسان همه شعارها است و نيازمند امتحان در روز مبادا.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب عنوان کرد: «بسیج انقلابی و خدمتگذار» شعار امسال هفته بسیج است و در این هفته برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

 

سرهنگ خدادادیان در ادامه اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه اقدام و عمل برای تحقق اقتصاد مقاومتی را راهبرد اصلی بسیج اعلام کرد و گفت: امروز بسیج وظیفه بزرگی را بر عهده دارد که همان کمک به انجام اقتصاد مقاومتی است.

 

وی خاطرنشان کرد:برنامه ریزی های لازم برای اجرای برنامه های هفته مقدس بسیج در شهرستان اسلام آباد غرب صورت پذیرفته است و انشاءالله این برنامه ها با حضور پرشور بسیجیان عزیز و مردم شهید پرور شهرستان اسلام اباد غرب همراه باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در پایان به اهم برنامه ها اشاره و گفت: دیدار با امام جمعه شهرستان،تجمع بزرگ مدافعین حرم ، راهپیمایی بزرگ اربعین ،عطر افشانی مزار شهدا،برگزاری یادواره های شهدا در رده های مقاومت،برگزاری مسابقات ورزشی،برگزاری مراسمات دعای کمیل و ندبه ،اجتماع حماسی بسیجیان،حضور حلقه های صالحین در نماز عبادی سیاسی جمعه و برگزاری نشست های بصیرتی از جمله برنامه هایی است که در هفته بسیج اجرا خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد