اسلام آباد خبر21:39 - 1395/08/27
فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

تكريم بسيج، احترام به مردانگي و مروت است/تشریح برنامه های هفته بسیج در اسلام آبادغرب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار اسلام آبادخبراظهار کرد:بیش از 100 برنامه فرهنگی، ورزشی و سیاسی در این شهرستان همزمان با هفته بسیج اجرا می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ خدادادیان ضمن تسلیت ایام اربعین اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره 1280 شهید شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بسیجیان، سرو قامتانی هستند که سرو در توصیف عظمتشان خمید و دریادلانی که دریا برای تفهیم وسعتشان خشکید، پروانه صفتانی که شمع از سوز و جمالشان آب شد، غیرتمندانی که کوه از هیبت غیرتشان فرو ریخت و طلایه‏ دارانی که حق در سیمایشان متجلّی است.

 

وی افزود: تكريم بسيج، احترام به مردانگي و مروت است، پاسداشت جوانمردي و تضمين آينده است، بسيجيان نيازي به احترام و تجليل ما ندارند، ما هستيم كه به آنان و به حضور فعالشان براي هميشه نيازمنديم. جنگ آزمون خوبي براي جدا شدن صف مدعيان و مردان حقيقت بود، شعار امروز اگر پشتوانه و سابقه اي در ديروز نداشته است، بسان همه شعارها است و نيازمند امتحان در روز مبادا.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب عنوان کرد: «بسیج انقلابی و خدمتگذار» شعار امسال هفته بسیج است و در این هفته برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

 

سرهنگ خدادادیان در ادامه اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه اقدام و عمل برای تحقق اقتصاد مقاومتی را راهبرد اصلی بسیج اعلام کرد و گفت: امروز بسیج وظیفه بزرگی را بر عهده دارد که همان کمک به انجام اقتصاد مقاومتی است.

 

وی خاطرنشان کرد:برنامه ریزی های لازم برای اجرای برنامه های هفته مقدس بسیج در شهرستان اسلام آباد غرب صورت پذیرفته است و انشاءالله این برنامه ها با حضور پرشور بسیجیان عزیز و مردم شهید پرور شهرستان اسلام اباد غرب همراه باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در پایان به اهم برنامه ها اشاره و گفت: دیدار با امام جمعه شهرستان،تجمع بزرگ مدافعین حرم ، راهپیمایی بزرگ اربعین ،عطر افشانی مزار شهدا،برگزاری یادواره های شهدا در رده های مقاومت،برگزاری مسابقات ورزشی،برگزاری مراسمات دعای کمیل و ندبه ،اجتماع حماسی بسیجیان،حضور حلقه های صالحین در نماز عبادی سیاسی جمعه و برگزاری نشست های بصیرتی از جمله برنامه هایی است که در هفته بسیج اجرا خواهد شد.