شرایط فروش خودروی جدید H30 کراس اعلام شد - فروردین 95

کد خبر: 294670
|
16:46 - 1395/01/30
نسخه چاپی
شرایط فروش خودروی جدید H30 کراس اعلام شد - فروردین 95
گروه صنعتی ایران‌خودرو برای اولین بار پیش فروش خودروی جدید H30 کراس را بمناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر آغاز می نماید .

به گزارشاسلام آباد خبر، به اطلاع کلیه متقاضیان محترم مي رساند، شرايط پیش فروش عادی محصول جدید اچ 30 کراس به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) از روز یکشنبه 95/02/05 لغایت 95/02/31 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جدول ذیل ارائه مي گردد: 

شرایط فروش خودروی جدید دانگ فنگ H30 کراس اتوماتیک - فروردین 95 :

* زمان فعال سازي این بخشنامه ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 95/02/05 می باشد  .


xku4ytddv2kiaiyyb3l.png

 


- مبلغ مابه التفاوت پس از صدور دعوتنامه تعیین مي گردد .

- سود مشاركت در اين بخشنامه مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداكثر تا تاريخ انقضاي دعوتنامه محاسبه خواھد شد و لذا ھرگونه تبديل و محاسبات ديگر نیز بر اساس سود مشاركت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواھد شد .



5lbbptei65loia4uyb7s.jpg

 


معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو با اعلام اين خبر گفت: خودروي كراس‌اوور اچ30 كه مجهز به گيربكس اتوماتيك است با كيفيت و قيمت رقابتي و براي گروه هاي متوسط درآمدي به زودي به مشتريان عرضه مي شود.

مصطفي خان كرمي افزود: عرضه محصولات مورد نیاز بازار که سطح کیفی و قیمتی مناسب داشته باشد، همواره مورد نظر شرکت ایران خودرو بوده و با توجه به تقاضای مشتریان برای خودروی اتوماتیك، اين محصول به زودي در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.

وي گفت: با عرضه اين خودرو بخش وسیعی از سلیقه ها و نیاز مشتریان به دليل امکانات و تجهیزات اين خودرو تامين خواهد شد.

خان كرمي تصريح كرد: خدمات پس از فروش این محصول توسط بزرگ ترین شبکه توزیع و خدمات پس از فروش شرکت های خودروساز در خاورمیانه پشتیبانی خواهد شد و مشتريان مي توانند با خيالي آسوده براي استفاده از خدمات مناسب نسبت به ثبت نام اين خودرو اقدام كنند. 

 


46cco1phzndo7q9c7cpr.jpg


برای دیدن امکانات و مشخصات کامل خودروی اچ سی کراس به اینصفحهبروید .

 

منبع: ایران جیب

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد