نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس:

نگاه دولت فعلی به پروژه های مسکن مهر رقابتی است/ کمبود امکانات رفاهی در واحدهای مسکن مهر

کد خبر: 293458
|
13:08 - 1394/07/06
نسخه چاپی
نگاه دولت فعلی به پروژه های مسکن مهر رقابتی است/ کمبود امکانات رفاهی در واحدهای مسکن مهر
نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر دولت فعلی به پروژه مسکن مهر نگاهی رقابتی دارد.

به گزارشاسلام آباد خبر، علی جلیلیان در گفت و گو با پاک پرس، اظهار داشت: با وجود مشکلات متعدد در زمینه مسکن مهر تا کنون به صورت جدی در این رابطه چاره اندیشی نشده و از آنجا که طرح این پروژه به دولت قبلی مربوط می شود دولت فعلی تنها با دیدی رقابتی به پروژه مذکور می نگرد که در نتیجه مانع از توجه صد درصدی می شود.

 

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به شرایط تورمی ایجاد شده و گران شدن مصالح و مواد، پیمانکارانی که متعهد شده بودند در زمان معینی پروژه ها را تکمیل کنند نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند، همچنین وامهای در نظر گرفته شده برای متقاضیان به موقع پرداخت نشد بنابراین برخی از پروژه ها به تعطیلی انجامید.

 

جلیلیان گفت: پیش بینی های لازم و دقیق برای احداث و تکمیل پروژه مهر از جمله راه های دسترسی به مساجد، مدارس، بهداری و دیگر دستگاه های خدمت رسان در نظر نگرفته شده و این امر سبب بروز مشکلاتی برای ساکنین این واحدها شده است.

 

وی با انتقاد از اشاعه آپارتمان سازی در شهری با فرهنگی سنتی چون کرمانشاه افزود: طرح مسکن مهر باید بر اساس آداب و فرهنگ هر منطقه اجرا شود به گونه ای که سکنی گزینی در این خانه ها دارای کمترین مشکلات ممکن باشد.


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد