در جلسه شورای مسکن شهرستان اسلام آباد غرب مطرح شد:

اثرات مثبت مسکن مهر بر کاهش اجاره بهای مسکن در اسلام آبادغرب /واگذاری 40 واحد جدید مسکن مهر به متقاضیان

کد خبر: 293201
|
17:59 - 1394/05/07
نسخه چاپی
اثرات مثبت مسکن مهر بر کاهش اجاره بهای مسکن در اسلام آبادغرب /واگذاری 40 واحد جدید مسکن مهر به متقاضیان
اسلام آبادخبر: فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: واگذاری واحدهای مسکن مهر اثرات مثبتی در تهیه مسکن برای شهروندان داشته و تهیه مسکن استیجاری برای متقاضیان نسبت به سال گذشته با کاهش هزینه روبرو شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، افشین کریمی در جلسه شورای مسکن شهرستان اسلام آباد غرب از واگذاری 40 واحد مسکن مهر به متقاضیان خبرداد.

 

وی افزود: تاکنون 1040 واحد از فاز 1 مسکن مهر شهید خلبان نژاد رضایی به متقاضیان واگذار شده است و تا یکماه آینده 40 واحد دیگر هم واگذار خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان در این جلسه گفت: واگذاری این واحدها اثرات  مثبتی در تهیه مسکن برای سایر شهروندان داشته است و  بعضا تهیه مسکن استیجاری برای متقاضیان نسبت به سال گذشته با کاهش هزینه روبرو شده و انشاالله با برگزاری جلسات و بازدیدهای مکرر تسریع در تکمیل و واگذاری مسکن های مهر در حال ساخت در شهرستان را در دستور کار قرار خواهیم داد.

 

وی بیان داشت: در فاز اول مسکن مهر شهید نژاد رضایی 1380 واحد ،فاز 2 این پروژه 600 واحد ،مسکن مهر طلاب 524 واحد و مسکن مهر فرهنگیان 84 واحد در حال ساخت می باشد.

 

فرماندار شهرستان در این جلسه نکات لازم درخصوص تسریع در اجرای پروژه های مسکن مهر را متذکر شد و مصوبات؛ رفع مشکل آب طبقات فوقانی مسکن مهر، معرفی متقاضیان به بانک عامل ،رفع مشکلات پروژه طلاب با پیمانکاران، تهیه و راه اندازی آسانسور در مسکن مهر از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد