به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی صورت گرفت/

دیدار پاسداران سپاه اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان+تصاویر

کد خبر: 297121
|
13:49 - 1396/02/14
نسخه چاپی
دیدار پاسداران سپاه اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان+تصاویر
اسلام آبادخبر: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ، پاسداران سپاه اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان دیدار نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ، پاسداران سپاه اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان دیدار نمودند.

 

در این دیدار حجت الاسلام جهانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید مطهری گزارشی از امورات، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به محضر امام جمعه شهرستان ارائه داد.

 

 

وی با بیان اینکه؛سپاه له یا علیه هیچ کسی نیست،  گفت: در واقع این کارنامه افراد است که له یا علیه ایشان است و سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد مقدس مبتنی بر اخلاص فعالیت می کند.

 

حجت الاسلام جهانی با اشاره به شخصی معنوی آیت الله مطهری، بیان داشت: شهید مطهری یک شخصیت فرهنگی، سیاسی و عقیدتی بودند که در راستای بصیرت افزایی و تعمیق معنویت کار می کردند.

 

در ادامه این دیدار امام جمعه شهرستان ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و روز پاسدار به بیان ابعاد مختلف زندگی شهید مطهری پرداخت.

 

وی با تاکید برکیفی سازی و تقویت کلاس های صالحین در مساجد، افزود: کلاس های آموزش به مصابه آنچه در حوزه علمیه تدریس می شود به نحو دیگری باید در سپاه پیگیری شود.

 

حجت الاسلام محمدی پور در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم بعنوان یکی از واجبات دین اسلام تاکید داشتند.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، در پایان برنامه های این دیدار، فرماندهی و پاسدارن سپاه اسلام آبادغرب به نیابت از مقام معظم رهبری ضمن تجلیل ازامام جمعه شهرستان با ایشان  تجدید میثاق نمودند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها