اسلام آباد خبر00:06 - 1392/09/13
جلیلیان در بازدید از مرکز استثنائی اسلام اباد غرب:

سعی در رفع نیازمندی های مرکز استثنائی داریم

فرماندار اسلام آیاد غرب گفت: از مديريت اين مركز انتظار دارم مسائل و مشكلاتي كه در راستاي خدمت رساني به اين دانش آموزان را دارند اعلام نمايند و سعي خواهيم كرد تا حد ممكن در رفع نيازمنديهاي مطرح شده تلاش نمائيم.

 فرماندار اسلام آباد غرب در بازدید از مرکز استثنائی شهرستان گفت: از مديريت اين مركز انتظار دارم مسائل و مشكلاتي كه در راستاي خدمت رساني به اين دانش آموزان را دارند اعلام نمايند و سعي خواهيم كرد تا حد ممكن در رفع نيازمنديهاي مطرح شده تلاش نمائيم.
 
به گزارش اسلام اباد خبر این بازدید با حضور فرماندار ,مدير اداره آموزش و پرورش و جمعي از مسئولين از مركز استثنايي به مناسبت روز جهاني معلولين بعمل آمد.

در اين بازديد جليليان فرماندار اسلام آباد بيان داشت: بسيار خوشحالم كه امروز فرصتي ايجاد شد تا درجمع دانش آموزان و كودكان عزيز اين مركز حضور يابم و جا دارد از زحمات پرسنل  گرانقدري كه با صبر و بردباري  زحمات زيادي براي آموزش اين دانش آموزان  و اين كار خداپسندانه متحمل مي شوند قدرداني نمايم.

در اين برنامه دانش آموزان كم شنوا و كم توان جسمي شعر خواني و به اجراي سرود پرداختند و مسئولين از نمايشگاه آثار هنري اين دانش آموزان بازديد كردند.

در پايان جلیلیان از بخشهاي مختلف اين مركز شامل(گفتار درماني,بازي درماني,فيزيوتراپي,كلاسهاي آموزشي و....)بازديد نمود.