اسلام آباد خبر17:55 - 1392/09/12
رزاقی پور:

همشهریان در هنگام زلزله از تجمع در درب هلال احمر خودداری نمایند

اسلام آباد خبر:رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب گفت: خوشبختانه زمین لرزه دو روز پیش خسارت جانی و مالی نداشته و تعداد اندکی از منازل مسکونی ترک برادشته است.

زلزله با بزرگی سه و هفت دهم ریشتر با عمق 8 کیلومتری در ساعت 22/15مورخ 1392/9/10  اسلام آباد غرب را به لرزه در آورد.
 
کانون این زمین لرزه در شهرستان اعلام گردید و شدت این حادثه به حدی  بود که همشهریان از خانه های خود بیرون زدند و با خودرو و دیگر وسایل به داخل خیابانها هجوم آوردند و نیز تعداد زیادی از مردم این بار هم به درب هلال احمر و فرمانداری جهت دریافت چادر مراجعه نمودند و طوری ازدحام زیاد بود که مانع تردد و رفت و آمد نیرو های عملیاتی و کارکنان گردید که با کمک نیروی انتظامی نسبت به متفرق نمودن افراد اقدام گردید .
 
بعد از وقوع زلزله بلا فاصله تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر به همراه کارکنان در محل اداره حضور یافتند و جلسه ای با حضور فرماندارمحترم شهرستان جلیلیان و معاونین فرماندار و عده ای از مسئولین عضو ستاد بحران برگزار و تمهیدات لازم اتخاذ گردید.

رزاقی در رابطه با این زلزله گفت: خوشبختانه زمین لرزه دو  روز پیش خسارت جانی و مالی نداشته و تعداد اندکی از منازل مسکونی ترک برادشته است.

رزاقی از شهروندان خواست در هنگام زلزله خونسردی خود را حفظ نموده و از تجمع در محل کار هلال احمر و فرمانداری که محل ارائه خدمات امدادی است خودداری نمایند و خدائی نا خواسته در صورت بروز حادثه خدمات دهی امدادی با تمام امکانات صورت خواهد گرفت.